|
||||
|
||||
Wat een opkomst,snelle telling zit op 40 auto's. Super!
|
||||
|
||||
Het was inderdaad goed druk. Veel drukker dan verwacht
|
|
||||
|
||||
Idd een behoorlijke opkomst Weer was ook gelukkig goed
|
|
||||
|
||||
En gelukkig was het ijs ook weer super
Idd leuke opkomst, en weer een stukje lekker getoerd met de 1.
|
|||
|
|||
Was een geslaagde en gezellige avond,al liepen mn wielen een beetje aan
Mischien iets voor in de toekomst nog eens over te doen?! |
|
|||
|
|||
Leuke meeting Niet veel aanspraak gehad maargoed, komt omdat ik eigenlijk alleen op het forum ben en niemand in " real life " ken natuurlijk!
Wanneer we het overdoen ben ik er zeker weer van de partij, alleen dan ligt de golf lager |
|
||||
|
||||
Wie was je dan?
|
|
|||
|
|||
Was idd wel leuk om daar een ijsje te snacken idd !
Mooie parkeerplaats trouwens daar ! haha Volgende keer ook weer aanwezig denk ik
|
||||
|
||||
Ja er waren in een keer zo veel mensen, dan had je ook geen overzicht meer wie nu wie is
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik was diegen met het overdreven roze polo shirt aan de bordeaux rode golf 3 Stond een beetje aan de zijkant zeg maar, naast een legergroene golf mk1 en een Polo Genesis G40 |
|
||||
|
||||
Lekker ijsje gegeten, mooie wagens en flinke opkomst!
|
||||
|
||||
Quote:
Ah die diesel met zwarte front erin |
|
|||
|
|||
Jup, dat was hem inderdaad. Front moet nog vervangen worden, of gespoten En natuurlijk een flink stuk lager wanneer ik andere velgen dan de 17" heb gevonden
Zal verder niet excact in dit topic horen, maar wanneer iemand dus een leuk setje 15 inch te ruil heeft tegen mij BSA racing 17" velgen met redelijk nieuwe banden dan hoor ik het graag Last edited by GeeX : 20-08-2013 at 13:12. |
|
||||
|
||||
Gezellige avond gehad!
Veel bekenden gezien en gesproken, maar ook een aantal nieuwe gezichten leren kennen Wanneer weer??
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Gewoon maandelijks laten terug komen
|
|
||||
|
||||
Iemand nog eens interesse hierin? vond t wel lache vorig jaar
|
|||
|
|||
Ik ben voor haha
|
||||
|
||||
Ik ook
|
||||
|
||||
Als het uitkomt kom ik ook langs.
Al ga ik wel een drukke tijd tegemoet maar wie weet. |
|
||||
|
||||
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |