#1
|
|||
|
|||
golf 3 1,9td
beste heb een vraag ik heb mazoutpomp opengedraaid van men vw 1900td golf 3
hij trekt harder maar haalt maar 140 deze reed 200 en rookt wel redelijk wat,is dit normaal wat heb ik over het hoofd gezien mvg |
#2
|
|||
|
|||
Teveel brandstof met een te lage turbodruk. Je moet het zaakje op elkaar afstemmen. Het is niet een kwestie van meer brandstof...
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
en hoe moet ik dat precies doen? |
#4
|
|||
|
|||
golf 3 1900 td
Beste
hoe regel ik mijn turbodruk af op mijn mazoutpomp? mvg |
#5
|
||||
|
||||
Turbodruk regel je op de wastegate.
Let wel op dat je niet zomaar ongestraft alles op kan schroeven, dan gaat het stuk. Intercooler inbouwen zal je ook helpen met veilig meer pks behalen. Hoeveel heeft je blok al gelopen, nieuwe verstuivers doen ook wonderen! Oude verstuivers verstuiven vaak niet mooi gelijkmatig en even veel als de andere verstuivers. (ik heb er 4 praktisch nieuwe liggen mocht je die willen vervangen)
__________________
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
en waar vind ik de wastegate? |
#7
|
|||
|
|||
Wellicht is het verstandiger om er niet mee te " kloten " en er eerst informatie over inwinnen en inlezen en zeker weten wat je doet.. Als je je setup verneukt etc ben je verder van huis
|