|
||||
|
||||
VW Bug Show in spa Francorchamps 3/4/5
aankomend weekend in Spa op ciruit,
VW Bug Show.DE MEETING voor AIRCOOLED FOLKS http://www.vwbugshow.be/nl/ |
|
||||
|
||||
Ik was van plan om zaterdag daar heen te gaan, maar 69 euro vind ik best wel veel voor 1 dag.
Dan word het maar alleen zondag naar mivw. |
|
||||
|
||||
De prijs is niet onredelijk voor drie dagen, maar inderdaad voor dagbezoekers nogal bizar.
|
||||
|
||||
Prijs is niets van te zeggen als je 2 of 3 dagen gaat.
Heb voor airmighty summer picnic zelfs 130 euro moeten betalen. Maar naar mivw wil ik toch ook graag heen |
|
||||
|
||||
Als je je T5 buiten laat staan niet
|
|
||||
|
||||
Alleen zondags,en waterkoker buiten terrein langs de weg parkeren .kost maar 16eurie dan pp.
|
|
|||
|
|||
Nog wel aan de prijs , maar denk ook niet dat Ruud zijn "waterkoker" aan de weg laat staan
Al is de locatie wel heel erg mooi |
|
||||
|
||||
Vroeger was er altijd achter de tribune op het rechte eind 'downhill' de bezoekersparkeerplaats. Parkeren kostte 5,- (water of luchtgekoeld) en als dagbezoeker was je pp 10,- kwijt.
Ik ga zaterdag echt geen 50,- voor alleen de auto betalen omdat ik mijn vervoermiddel voor die dag (een Golf4 tdi) zo nodig op het terrein wil hebben Als mocht blijken dat ik zaterdag aan de poort toch 82,- moet betalen (watergekoeld; 50,- + 2 volwassenen á 16,- twee kids onder de 12 jaar gratis) maak ik rechtsomkeert
Last edited by Area51 : 31-07-2013 at 10:17. |
|
||||
|
||||
Je kunt je auto toch ook aan de rand van het "volloopveld" neerzetten, vooraan bij de vangrail zeg maar en dan naar de kassa's lopen? Staat ie toch in de buurt maar hoef je er niet voor te betalen.
|
||||
|
||||
ik heb contact gehad met 1 van de organisators, maar ze kunnen er niet aan beginnen, met auto voor alleen de zaterdag.
zonder auto is geen probleem, hebben ze gewoon dagtickets voor. Ik snap het ook wel anders betaald iedereen alleen voor de zaterdag en ga je s'avonds gewoon niet weg. Als ik de enige zou zijn en niet weg zou gaan s'avonds, mijn type auto is iets makkelijker te vinden tussen de rest |