|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Golf 2 1.3 "Low And Rusty" Ratlook Belastingvrij. Schroefset, steelies, etc
Te koop aangeboden, deze zeer goed rijdende, belanstijgvrije golf 2 met een 1.3 C motor uit 1985. Is zeer veel aan veranderd en ziet er goed uit voor zijn leeftijd. Is uiteraard een kwestie van smaak betreffende de ratlook. Ik verkoop hem omdat ik nu al merk dat 3 golfjes op de dam gewoon te veel is en ik hem te weinig gebruik.
Verschillende aanpassingen gehad zoals: - V MAXX Schroefset - 13" VW velgen compleet nieuw opgemaakt en hart geplastidipt - Compleet blauw gerollerd - Motorkap en tankkapje in ratlook roest - Motorcompartiment compleet aangepakt en netjes gemaakt, opnieuw gespoten onderdelen - Pas nieuwe olie , luchtfilter en oliefilter gehad - Klein sportstuurtje - Nieuw interieur, wel origineel - Inmiddels compleet gerollerd, dus ook de onderkant etc En nog veel meer, een echte aandachtstrekker en hoofdendraaier op meetings en in de stad. Auto staat nu EXTREEM laag, is echter aan te passen door de schroefset. Vraagprijs van dit geheel betreft 800 euro, een goed bod mag altijd. Wie kan ik blijmaken met deze perfect rijdende KEIHARDE geen roest hebbende belastingvrije golf mvg, Dave
OEM Low&Slow MK2 <3! De enige echte TheDutchBeast, ja die ja ! Last edited by TheDutchBeast : 20-07-2013 at 11:55. |
|
||||
|
||||
Pricedrop 700, bieden mag!
|
|||
|
|||
Heb je misschien ook normale foto's?
|
|
|||
|
|||
Foto's van interieur en onder de kap misschien?
|
|
||||
|
||||
Komen eraan als ik terug ben in NL!
ben de 11de terug
OEM Low&Slow MK2 <3! De enige echte TheDutchBeast, ja die ja ! Last edited by TheDutchBeast : 01-08-2013 at 13:02. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Kom vannacht thuis, fotos volgen morgen.
Wees er snel bij heb een bod gehad van 600, als ik geen hoger bod krijg gaat ie daarvoor weg
|
||||
|
||||
Update, hij hep nu een dakrek!
|
|||
|
|||
Zoals diverse mensen al vragen, heb je ook normale foto,s?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
verkocht!