|
|||
|
|||
14 Juli - Mk2 meeting Eemnes foto's
Zondag was de Autoweek mk2 meeting in Eemnes, een kleine/gezellige meeting waar ook een paar Volksforummers aanwezig waren. Het is erg leuk om ook eens op zo'n "andere" meeting te zijn.
Er is heel erg veel kennis over de mk2 op zo'n dag, welke sierstrip vanaf welk jaar is geleverd, welke kleuren er voor een bepaald model waren en ga zo maar door. Iedere auto werd door bijna iedereen goed bekeken en dat komt de sfeer erg ten goede! Hier een aantal foto's die ik heb gemaakt. De niet mk2's waren van wel mk2 rijders die niet met hun mk2 konden komen Overige auto's |
|
||||
|
||||
Zo te zien een leuke meeting.
Die Scirocco is erg netjes; origineel NL 16v PL met nog geen 80.000 km op de klok. Stond laatst ook al op VW Fanatics in Ulft. |
|
||||
|
||||
Dat is niet waar Henricarron. Dit is een originele 8V met 250.000 km op de klok. Maar bedankt voor het compliment.
Was een leuke meeting en mooie foto's Archiebald! Last edited by KevinJ : 16-07-2013 at 11:29. |
|
||||
|
||||
Leuke foto's, was gezellig!
|
|
||||
|
||||
@KevinJ: dan ben ik in de war met een andere Rocco
Afgaande op de foto mag jouw Scirocco er ook zijn. Geheel origineel met een setje ATS Cup wielen is altijd |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is niet zo'n netjes als die Scirocco hoor, maar misschien ooit wel natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Jammer dat ik deze meeting, die n.b. om de deur was, gemist heb, viel precies in mijn vakantie... Volgende keer beter!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Balen dat ik er niet bij kon zijn