|
|||
|
|||
Dynamo Golf 1 cabrio 1982 gevraagd
goededag
mijn Dynamo heeft het begeven en ik ben dus op zoek naar een goede 2e hands heeft iemand er nog 1 die hem wegdoet? ik weet niet of er veel verschillende zijn maar het zou er 1 moeten zijn voor een 1982 golf mk1 Cabrio 1.8 ( 112pk ) laat maar wat horen wat de prijs is dan incl verzending en alvast bedankt. gr guido |
|
||||
|
||||
Vermeld even de stroomwaarde.
|
||||
|
||||
Idd wat staat er op je oude dynamo 45,55,65,90A
|
||||
|
||||
Ik heb binnenkort eentje van 45A over, met nieuwe lagers, nieuwe spanningsregelaar en koolborstels. Maar ik denk dat je hem nu nodig hebt? Anders heb ik nog een gebruikte van 55A liggen, die nog goed is, dit was mijn reserve...
PM maar even bij interesse Oja prijs: 25 euro voor de 55A en 60 euro voor de 45A (deze is dus praktisch nieuw, maar niet per direct beschikbaar, daar ik ook nog moet rondtuffen) Kan hem bij serieuze interesse wel wisselen, dan rijd ik met de 55A rond. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reacties... ik gok inderdaad een 55a, ik ga hem van de week eruit halen en eens kijken wat er opstaat..
als ik het goed heb begrepen zijn er nogal een aantal verschillende dynamo's te krijgen met de bijbehorende aansluitingen enz?? ik zal een foto uploaden straks die ik al had genomen van mijn dynamo.. |
|
|||
|
|||
net echt duidelijke foto's maar misschien dat iemand het type herkent
met dit |
|
|||
|
|||
shit.. sorry maar zie net dat de fotos nog kwartslag gedraaid moeten zijn
|