![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() zow, heb dan uiteindelijk een schroefset binnen (nee niet van de duitser) maar een catec, heb gereden in een auto met catec en stuiterde uiterst veel, dus besloten die te kopen
![]() nagoed, er gaan veel verhalen rond, de een zegt bepaalde rubbers losdraaien de andere zegt rembekrachtiger instellen.... wat moet ik nou precies nog meer doen als die vering eronder knallen? en boeit dat nou echt allemaal? |
#2
|
||||
|
||||
![]() 1. na het monteren de bouten van de draagarmen voor los halen en ingeveerd weer vastzetten.....
2. de bouten van de achterbrug loshalen en ingeveerd vastzetten... 3. uitlijnen 4. en tsja de remlastverdeler dat moet je ff aankijken hoe die remt... 5. en naatuurlijk zo laag mogelijk gaan ![]() ![]() ![]()
__________________
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? |
#3
|
||||
|
||||
![]() waarom de bouten ingeveerd nog een keer vast zetten???
als ze vast zitten is het toch in orde of niet
__________________
Greetz steve
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je rubbers zitten geperst om je draagarm... en klem tussen de auto en klem... als je gaat verlagen gaan ze "wringen" ... haal je de bouten ff los en draai je ze daarna weer vast, dan staat er geen spanning op... zeg maar.. ofzo :p
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |