|
|||
|
|||
ontluchten golf 2 gti 8v
hallo
Na het vervangen van hoofdremcilinder/bekrachtiger wou ik men gti ontluchten. Nu giet ik men potje vol en begin RA,LA,RV,LV te ontluchten maar nergens komt er ook maar een drup vloeistof uit, nu voel ik wel dat er druk uitkomt als ik de nippel openzet. Maar nu heb ik hier en daar gelezen dat sommige de klauw eraf doen of vloeistof in de klauw gieten en het dan wel lukt. Het niveau van het potje zakt eveneens niets. Iemand tips of een oplossing? mvg. Jelle |
|
||||
|
||||
Doortrappen /pompen. Misschien zitten de leidingen vol met vieze oude olie. Of de pomp kan ergens lucht pakken
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik zal morgen nogmaals proberen maar het is toch raar dat nergens vloeistof uitkomt. ik heb wel het potje van de remvloeistof vervangen zou het kunnen dat nu via de rubbers lucht wordt opgezogen? |
|
|||
|
|||
Het mooiste is als je dit met 2man doet.. Zodat 1iemand op het rem pedaal drukt en dan de andere de nippel opent. Daarna weer dicht de nippel, en de ander het rempedaal los. Dit moet je een paar keer in de praktijk herhalen! Dit kan wel lang duren want de lucht zit helemaal bij je hoofdremcil. Hou dan wel tijdens dit proces je niveau van je remvloeistof in de gaten. Want anders krijg je alsnog lucht in het systeem!
|
|||
|
|||
nou nee gerold1234
het mooiste is als je het in je eentje doet .. met een eazibleed trap je tenminste ook niet je nieuwe hrc aan gort
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb dus terug geprobeerd om de remmen te ontluchten maar toch komt dus nergens vloeistof uit. en ik doe het zeker op de juiste manier alleen zakt het peil van de vloeistof maar niet, het is alsof er geen vloeistof wordt opgezogen nu moet ik wel zeggen dat ik de nieuwe bekrachtiger/hoofdremcilinder van de schroothandel heb gekocht en dat ik deze bij de allereerste keer hard moest induwen en hij daarna losschoot. |