|
||||
|
||||
GOLF MK4 TDI Pacific Edition 2003
Beste Forumleden,
Voor mijn collega zet ik te koop: Golf MK4 1.9 TDI Pacific Edition/Line 2003 Orginele staat! Bijgaande informatie: Kilometerstand :242.000 (loopt op) Bouwjaar :Augustus 2003 Banden : 205/50R16 (5.5mm) Distributie + toebehoren vervangen : +/- 215.000 APK : 10-04-2014 Verdere Informatie: Goed onderhouden auto(dealer onderhouden), alle rekeningen ter inzage. - Radio met bluetooth voor muziek / bellen. - Sport intrieur ( goed staat!) - Climatecontrol ( zomercheck gehad). Zeer nette auto voor een zeer nette prijs : 3250,- Eventueel winterbanden voor een meerprijs over te nemen ( 7mm profiel). Te bekijken in IJsselstijn, of eventueel Schiphol. Dit valt uiteraard te bespreken! Hieronder een aantal foto's De prijs valt uiteraard te bespreken!
|
|||
|
|||
zoals ik kan zien in dit achter de bloemenzaak in IJsselstein zou even een korte ei erin zetten anders lijkt het op limburg ijsselstijn
verder nette auto