|
||||
|
||||
Ik zoek de vorige eigenaren van mijn auto
Mijn auto is afkomstig van de veiling en is ern originele nederlander. Wie weet een manier hoe ik de vorige eigenaren kan achterhalen? Ik ben namelijk druk bezig met het opknappen van mijn jetta 1. Hij verkeerde bij aanschaf geheel in originele staat. Zelf het interieur was heel netjes met maar 2 kleine slijtplekken. Check mijn topic voor de foto's
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. -ik ken niemand bij de rdw -Ik ken ook niemand die bij de belastingdienst werkt Groetjes simon
Jetta mk1 1984 Project "Badass" Last edited by SuperGRT : 11-06-2013 at 17:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Of een kenteken natuurlijk
|
||||
|
||||
Er is hier op het forum al eens iemand die hetzelfde heeft gedaan met/voor zijn '75er scirocco. Alleen wou hij toen weten wie de wagen op dat moment had zodat hij hem kon overkopen. Hij heft het via de politie weten te spelen, maar dat mag eigenlijk niet van mijnheer Rutte...
|
|
||||
|
||||
via de rdw zou het ook kunnen, je neemt contact op met de rdw en je maakt een bepaald bedrag over, je krijgt dan (uit mijn hoofd) 120 tekens om je boodschap kenbaar te maken.
Zij geven dit door aan eigenaar en dan is het aan de eigenaar of hij hier op antwoord |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit gaat om de vorige eigenaren