|
||||
|
||||
Versnellingsbak weer stuk :(
Kom dus net terug reijden van de VW-Speed meeting, en ja hoor daar ging ie weer. Bijna de hele weg in de 4 gereden, maar ik heb het gelukkig gehaald
Nu dus maar op zoek naar andere bak. Heeft er toevallig nog iemand een 4S bak liggen??
|
||||
|
||||
kut voor je zeg.... kan je niet helpen aan een bak helaas
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Geen 5e versnelling meer?
|
|
|||
|
|||
heb ik ook gehad. Is echt heel erg irritant. Kom je bij de garage en de vijf doet het gewoon.
Vraag me alleen niet meer wat het ook al weer was... In ieder geval iets heel onbenulligs, dacht een of ander klein pinnetje. |
|
|||
|
|||
...dan ligt het toch niet aan het tandwiel??
|
||||
|
||||
gewoon andere bak eronder fietsen....
|
||||
|
||||
Tandwiel losgelopen?
|
|
||||
|
||||
Niet los gelopen, de vorige keer waren (en nu ook weer) alle tanden aan de binnenzijde van het tandwiel eraf gelopen. Hoe het komt moet je me niet vragen, maar dat had ik dus gerepareed en inmiddels al weer heel wat kilometertjes mee gereden, maar toch weer defect.
Morgen even een andere bak halen.
|
||||
|
||||
is dat plasticke stangetje niet gescheurd, dan doet de 5 het ook niet meer
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ie kabels en niet dat plastic stangetje...;-)
|
||||
|
||||
Nee, geen kabels, wel stangen. Maar het ligt niet aan dat kunstof stangetje. Als je het geluid hoort wat er uit de bak komt dan weet je zeker dat het dat stangetje niet is of nou ja eigenlijk
|
||||
|
||||
gewoon ff een andere bak eronder knalle... heb je r al een gevonden? heeft broere en geen?
|
|
||||
|
||||
ach, bij mij breekt gewoon de koppelings kabel....en doen me dash en achterlichten het opeens niet meer. Koplampen echter wel.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nou, dan is er toch niks aan de hand? Lekker verder karren zou ik zeggen.
|
||||
|
||||
hehehe
|
|
||||
|
||||
Edje..... dat is beter dan dat je op circuit zandvoort staat en wagen kapt ermee.... probeer dat maar eens uit te leggen aan de ANWB, en ze zijn gekomen !
|
||||
|
||||
ff andere gehaald vandaag, zoals je ziet is dat blok van dennis niet de enige waar ze met de rode kwast ovr zijn gegaan.
|
|||
|
|||
Is extra sportief! Tunen voor beginners, stap 1
|
||||
|
||||
ff met HOGE druk er overheen