#1
|
|||
|
|||
aanpassen draadboom golf 2?
Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig mijn golf om te bouwen naar injectie nu heb ik alle onderdelen verzameld enkel heeft mijn auto het oude type zekeringkast en de draadboom van de injectie is voor het nieuwe type,Nu had ik de vraag is dit om te solderen zo ja heeft iemand er hier ervaring mee en eventueel een aansluitschema? Mvg,Daan |
#2
|
||||
|
||||
Is wel te doen. Om watvoor motor/kabelboom gaat het?
|
#3
|
|||
|
|||
1300 en dan een injectie kabelboom, zat.een carb motor in.
Mvg,daan |
#4
|
||||
|
||||
ah, ok.
Heb geen ervaring met de 1.3 digifant ecu en kabelboom, maar ik heb zelf de motorkabelboom en de ecu van de g60 in mijn golf gemaakt en dat zijn maar een paar draden. Ik heb m stand alone gemaakt zeg maar, met 1 relais voor de ecu en 1 voor de brandstofpomp. dan hoef je alleen een paar massa aansluitingen van de carroserie te halen en een constante plus en een geschakelde plus en dan werkt het gewoon en hoef je niet je hele zekeringskast en dash enz. om te bouwen. ik denk dat de 1.3 kabelboom niet veel moeilijker is dan dat. Zou eerst eens proberen een paar schemas op te zoeken, dan zie je snel genoeg hoe het zit. |
#5
|
|||
|
|||
Hallo johan,
Ik zal dat inderdaad even doen, lijkt me tog wel dat de injectie kabelboom wat meer voedingen nodig zal hebben als de carburateur kabelboom of zit ik der dan volledig naast? Mvg,Daan |
#6
|
||||
|
||||
Als van beide motoren de schema's heb is dit volgens mij goed te doen
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#7
|
||||
|
||||
Leg de schemas maar eens nasstelkaar. Zal je nog meevallen denk ik. Het enige wat ik van mijn oude kabelboom heb gebruikt is de oliedruk voor het dashbord en de draad voor de temperatuurmeter in het dashbord. En voor de rest moet je de ecu vv stroom en de bedrading voor de pompen leggen naar achteren.
|
#8
|
|||
|
|||
oke, super heb het momenteel druk maar over 2 weken ga ik beginnen aan het aansluiten en uitvogelen van de bedrading. heeft een van jullie toevallig ook een foto waar de benzinepomp zit onder de auto, er schijnt standaart een ruimte voor te zitten maar aangezien mijne deze nogniet heeft moet ik gaten boren maar ik weet niet precies waar.
Mvg,Daan |
#9
|
||||
|
||||
Waarom ga je niet naar een sloperij en haal een hele andere kabelboom.
Ben je sneller klaar dan om solderen, met kans op storingen en het ziet er niet uit.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#10
|
||||
|
||||
'even' een andere kabelboom erin leggen is een beste klus..
ik heb mn eigen kabelboom ook gemaakt en dat is supernetjes geworden |