|
||||
|
||||
Golf 2 vr6 2.9 1991
Sold
Last edited by Gout : 12-06-2013 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Wat moet er gebeuren voor APK?
|
|
||||
|
||||
Zijn kleine dingentjes
Kachel werkte niet --> opgelost andere schakelaar Heb het dashboard al weer in elkaar gezet en de golf 3 teller erin gemaakt. Rechter raam gaat niet open , motortje hoor je wel dus het mechaniek maar heb er een nieuwe bij. Ben er zelf ook mee bezig dus misschien ziet er eind van de week wel een apk op. Last edited by Gout : 27-05-2013 at 18:15. |
|
|||
|
|||
Jammer dat hij niet op kenteken staat..
|
|
||||
|
||||
Ik blijf er mee bezig en het omkeuren kost 6 tientjes als die apk goed is als ik het dalijk zelf heb gedaan hangt er een ander prijs kaartje aan of hij gaat helemaal niet meer weg
|
|
||||
|
||||
Stond deze niet op mp met een rotte bodem?
|
||||
|
||||
Hij had links bij de bijrijder 2 stukken waar die rot was, deze stukken waren eral uit geslepen toen ik hem overnam en ik heb er 2 nieuwe rvs stukken in gelast en in de tectiel gezet.
De rest van de auto is keihard van onder. |
|
||||
|
||||
Auto word volgende week gekeurd
Auto rijd ook weer goed , opvoerpomp deed helemaal niets meer. Er zit nu een nieuwe in van Pierenburg en rijd weer zoals het hoort Last edited by Gout : 27-05-2013 at 18:15. |
|
||||
|
||||
Nieuwe apk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag. Er staat op het kenteken 4 cilinders. Of is dat bij de apk geen probleem meer? |
|
|||
|
|||
het gaat niet alleen om het aantal cilinders maar ook om het vermogen. Geloof dat er bij een toename van 25% vermogen ofzo al een ander kenteken op moet!
|
|
||||
|
||||
Ben gewoon naar het APK station gereden en is gekeurd.
Weet niet als het ook afkeur is dacht alleen als je er een diesel in hangt ipv benzine en anders om Hij werd eerst afgekeurd omdat ik in de achter velgen maar 4 bouten had ipv 5 en me ruitensproeier het niet meer deed. Heb ook nog nooit een Apk station vermogen zien meten Ben er gewoon heen gereden om hun te laten kijken wat er allemaal mis mee was. Co was kantjeboord maar rij dan ook zonder lamda op dit moment Last edited by Gout : 29-05-2013 at 15:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee voor APK kijken ze daar niet meer naar
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
mogelijk om foto van interieur/motorruimte te zien?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sold
|