|
|||
|
|||
Jordy6N
Hallo.
Ben Jordy 21 jaar kom Raamsdonkveer.. Werk als vrachtwagen monteur Ik rij een polo 6n uit 96 en heb ook een 97 gehad. Het verhaal van de 97 was rot heb daar een ongeluk mee gehad was doorgegleden toen het zo glad was hij is wel opgeknapt maar chassis stond nog te scheef dus die heb ingerolen even paar foto's daarvaan. Toen ie in elkaar zat. Bijna klaar moest alleen nog andere kap en koplampen in En klaar je zie wel dat ie nog scheef sta de kop. deze erna ingerolen voor me huidige polo. De 6n met de mooi mystic blue kleur Gedaan: -Verlaagd -Lenso NX -Us Module -Unieke mistlampen -Kamei grill -Powerlooks -6n2 achterlichten -Stickers 8) -Stootstrips verwijderd -Gti Lip -Sportstuur En nog een hoop andere kleine dingen Hier foto's van de polo : Toen hem net had Net verlaagd met me oude velgen Met me passie de scania V8 :tu: En zoals de polo er nu bij sta: Rest nog plannen: Velgen polijsten (gaat 14 mei na velgendokter om te gebeuren) Hart van de velgen wordt creme zelfde als logo Roest enzo laten bijwerken en spuiten Creme leer interieur en meerdere delen spuiten/bekleden in creme 6n2 spiegels Spoiler 5 mm spacer achter voor nog twijfel. 6n2 dashboard misschien Plannen zijn niet meteen dat dit binnen een paar maanden moet gebeuren maar gewoon lekker op het gemak geld groei niet op me rug vooral niet nu ik thuiszit Ben benieuwd wat jullie van me auto vinden Last edited by Jordy6N : 08-05-2013 at 21:23. |
|
|||
|
|||
Welkom, strakke polo hoor
|
|
|||
|
|||
leuke polo,
niet zo van van houten stuurtjes maar is mijn idee ook mooie scania zo, wit met die grijze logo's
|
|||
|
|||
Dank je..
Stuurtje is idd echt smaak gebonden maar gelukkig verschillend ieder ze smaken |
|
||||
|
||||
Welkom hier, heb ik je toevallig vandeweek zien rijden op de A58?
Ikzelf reed met mijn lichtblauwe USA Jetta MK2 Ging een stuk met je mee en ging er bij Oirschot af..
|
|||
|
|||
Ja dat kan kloppen jij reed met die bbs eronder zag er echt dik uit
|
|
|||
|
|||
Ook hier weer wat gebeurd
Velgen zijn hoogglans gepolijst krijg alleen moeilijk de glans op de foto telefoonkwaliteit helaas Ook plasmaplaten gemonteerd sta meteen superdik en luxe Rest naafkapjes ontworpen worden nu gemaakt door de stickerdump. nu nog even de velgen spuiten maar helaas is het al een week hier echt kutweer Last edited by Jordy6N : 02-07-2013 at 21:09. |
|
|||
|
|||
Zo velgen zijn verkocht samen met de mistlampen dus nu weer lekker strak.
Velgen zijn geworden schmitz revo wielen voor 7j achter 7,5 maar zij echt breed dus morgen stuk omhoog schroeven en bumpstops regelen Banden zijn 165 55 14 weet iemand op die platter/smaller kan??? Ook nog 4 naafkapjes regelen en nieuwe bouten Last edited by Jordy6N : 02-07-2013 at 21:10. |
|
|||
|
|||
Vandaag achter maar 5cm omhoog geschroefd hij bleef aanlopen dus echt even bumpstops regelen zodat ie weer omlaag kan iets
Verder nieuwe bouten rondom laten monteren met meteen maar nieuwe slotbouten ook 2 optie's voor nieuwe naafkappen ebay en stroeve dus die komen er ook zowiezo op want mis er 3 en 1 is kapot.. Wat foto's: Nu zit ik erover te denken om me wielkasten te laten rollen maar zit bij mij roest op maar het is niet doorgerot alleen oppervlakkig maar moet nog strak gezet en gespoten worden is het dan slim om te laten rollen of juist af te raden? |
|
|||
|
|||
New look |
|
|||
|
|||
Nette polo!
Zeker die laatste foto! |
|
|||
|
|||
Dank je! Laatste foto is hoe die nu is en voorlopig ook even blijft misschien nog wat kleine dingen maar voorlopig niks groots daarvoor gaan we nu rustig sparen
|
|
|||
|
|||
Haha zag je foto vandaag op Facebook voorbij komen!
Blijf me steeds verbazen hoe "af" deze polo is! |
|
|||
|
|||
Huh op Facebook die foto volgens mij mis ik wat?
|
|
|||
|
|||
Gevonden thanks volksforum
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier is ook weer wat gebeurd zitten sml's in de bumper vindt het zelf super dik :tu:
En nog dikke foto's |
|
|||
|
|||
Jordy golf 2 gti edition one
Bij deze wil ik me ook even voorstellen!
Ik heb een tijdje geleden een edition one gekocht heb ook even te koop gestaan veel interesse maar kan er gewoon geen afscheid van nemen :mrgreen: De golf wordt nu grotendeels opgeknapt bodem deel lassen laten polijsten en andere prulletjes natuurlijk het is geen daily maar sta lekker droog in een loods. Over de auto: Originele edition one uit 89 8V standaard 107 pk maar hij is gechipt en K&N filter dus zal nu tussen de 120 en 130 pk zitten Km stand is op teller 412 bij rdw opgevraagd was km stond onlogisch dus nu maar de complete historie aangevraagd Rest zit er een spax schroefset onder Natuurlijk willen jullie de foto's haha Zoek ook nog een rechter deur en een hemel dus als iemand iets weet haha :tu: |
|
||||
|
||||
Hallo Jordy welkom hier en ik kan me voorstellen dat je er geen afstand van kan doen je hebt een mooie GTI
|
||||
|
||||
Nette edition, succes met de resto.