|
||||
|
||||
ijsbus als bedrijf van de dag op 3fm
kon het niet laten toen ze vroegen om zomerse bedrijven in de arbeidsvitaminen op 3fm
en wat denk je? vandaag kreeg in een telefoontje, : woensdag ben ik bedrijf van de dag, en word mijn top 10 uitgezonden lache!!! nog mooier, mijn dochtertje is die dag jarig, en we krijgen een slagroom taart bezorgd, kan niet op |
|
||||
|
||||
hahaaaaaaaaaaah goed besug :biggrin:
|
||||
|
||||
heel erg cool man...
heb op de wittebrug meeting heerlijk van je ijssie genoten erg lekker eerst volgende meeting dat ik je weer zie dan kom ik weer een ijssie halen ...
|
||||
|
||||
coool!!
|
||||
|
||||
Klaas : post hier ff je top tien dan
Benieuwd of ze tien ska platen moesten draaien en wat er op 1 stond . |
|
||||
|
||||
Ben idd ook wel benieuwd naar je top 10, luister opt werk veelal radio3!
Erg cool btw, wel reclame maken voor de bus natuurlijk!! Kom je zelf ook op de reedio?? *volksforum* KUCH :p
|
||||
|
||||
hier dan het lijstje, ik heb me heel erg ingehouden met alleen maar ska nummers, (de meeste zullen ze niet hebben in hun archief )
ongelofelijk moeilijk eigenlijk zo'n lijstje, na het opsturen wist ik nog wel een dozijn nummers te verzinnen die er eigenlijk op moesten staan , maarja dit is denk ik wel een goeie mix uit wat ik erg graag draai (in mijn busje)dus veel jaren tachtig: the specials – a message to you rudy the beautiful south- a little time the cure - a forest talking heads- psycho killer the smiths- shoplifters of the world Sinead o Conner - troy the sisters of mercy- temple of love REM- stand the stranglers – no more heroes prince buster- the ten commands .. ik heb een tekstje mee gestuurd wat ze gebruiken. uiteraard een beetje bla bla verhaaltje, en ik geloof niet dat ik in de uitzending gebeld word, volgens mij hebben ze dat afge"schaft" |
|
||||
|
||||
Echt supercool :biggrin: :biggrin: :biggrin: !!
en die verjaardag kan dan niet meer stuk na die bezorgde slagroomtaart :biggrin:
|
|
||||
|
||||
cool is het inderdaad....!
was echt gaaf op mania!
|
||||
|
||||
grrr ik kan het niet gaan luisteren....ik heb dan tentamen....
fijn hoor.... :frown: Na ja de mensen die het wel kunnen luisteren ENJOY :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Quote:
tussen 9.00 en 12.00 uur |
|
||||
|
||||
voor de spijl
driverseat van de Sniff 'n The Tears (long version) San Francisco van Scott Mc Kenzie en alle Woodstock liedjes voor de t2 On The Road Again van Canned Head en alle 70' muziek voor in un t3 de blues brothers t4 Arrow classic rock radio op AM 675 das mijn voor keur
|
||||
|
||||
Vette sjit, quote "het begon met de restauratie van een oude volkswagen bus bla bla bla" :biggrin:
en ze zijn nu een nummer voor je aan het draaien tof man :biggrin: gefeliciteerd |
|
||||
|
||||
haha, lache klaas, 3FM staat hier heel de ochtend aan vandaag
|
||||
|
||||
Hier ook maar ff de radio aangezet
Proficiat Klaas!! |
|