![]() |
|
||||
|
||||
![]() Namens Arjan:
Bij deze wordt aangeboden: Oxigen Predator chroom 7,5*17 5*100 (et +/- 37) met z.g.a.n. 205*40*17 dunloppers. 1 velg heeft een lichte beschadiging. Velgen zijn ongeveer 6 maanden oud. Prijs: 750. Adapters 5*100 naar 5*130 35mm van FK inclusief bouten en bon. Zijn niet gebruikt, alleen gepast onder de auto. Nieuw 179 euro. Prijs 125 euro. Verchroomde accu afdekkap. Prijs 20 euro. Als je interesse hebt, peebee, mail of bel. Bellen kan naar 06-28068149. Liefst na 18.00. Arjan. Omgeving Rotterdam. Last edited by MMgolfnut1 : 06-11-2005 at 19:34. Reason: Update |
|
||||
|
||||
![]() past de h&r schroefset ook onder corrado?
en de raamslingers ook? hoor het graag
|
||||
|
||||
![]() He jij heb net info achtergehouden
![]() Spoorverbreders zijn voor mij, mocht er ooit nog eens een Passat komen :biggrin: Dat schroefset hou dat ff vast, wil even kijken of dat bij mij er onder kan ![]() En reken jij maar met Arjan af :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel intresse in de deuren en de achterlichten....
maar wat is er precies allemaal weggehaald uit de deuren????? hoor graag de prijs voor de lichten en de deuren via een pm
|
|||
|
|||
![]() Is een 8v dynamo identiek aan een 16v dynamo? Zo ja, dan wil ik daar wel een bod op doen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou moeten passen, maar dan wel even de lagers+rubbers van het nieuwere type bestellen. Tientjeswerk. Ik heb ook een Vr6 set onder de Vento zitten en er weken over gedaan om alles uit te zoeken.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Schroefset en raamslingers zijn onder voorbehoud verkocht. Mocht je koop niet doorgaan, ben jij de eerste die het hoort. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik probeer Arjan nog ff voor je te bereiken kerel! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uh.......wat is er weggehaald.....de handgrepen ![]() De prijzen staan overal bij. Daar zal niet veel van worden afgeweken. Bij serieuze interesse kan je het beste even contact opnemen met Arjan tel 06-28068149. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou het niet durven zeggen, maar er is hier vast wel iemand die dat wel gaat vertellen. Laten we daar maar ff op wachten :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() ok ga morgen even bellen voor de deuren en de lichtjes....
onder voorbehoud zijn ze verkocht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sebring Spaghettispruitstuk Golf 2 GTI 8V. Prijs 100 euro.
Ik wil hem! |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel intresse in de spiegels moesten die appart weggaan.
Grtz |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoeveel ampere is ie, of nog beter, staat er misschien een onderdeelnummer op? Dan kan ik er wel achterkomen. edit: ik zie wel 0986 034 220 staan, maar dat lijkt niet het vw-nummer te zijn. Is er niet ergens wat ingeslagen oid?
Last edited by Zestienkleppen : 15-06-2005 at 10:24. |
|
||||
|
||||
![]() @Forumfreak, rcsilenroc, en 16klapper. Bel Arjan ff. Dat werkt het makkelijkst
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 16V en 8V dynamo verschillen van elkaar 16vau
|
||||
|
||||
![]() Verkocht:
Schroefset Spoorverbreders Achterlichten Raamslingers |
|
||||
|
||||
![]() ff een vraagje waar moeten de spullen vandaan komnen??????
|
||||
|
||||
![]() Rotterdam. and up!
|
|
||||
|
||||
![]() d9ie radiateur past ie ook in een type 1 gti
|