|
|||
|
|||
elektrisch schema
Ik probeer het even zo, wie o wie heeft het elektrische schema van een golf 1 cabrio met 1.8 8v JH motor.
enkel voor de voorzijde (motorkabelboom en verlichtingskabelboom) liefst met draadkleuren. alvast bedankt, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en het dak kan eraf!
|
|
||||
|
||||
mss stom vraagje hierover maar ik kan mijn motorcode niet terug vinden via deze site. En komt de US GTI schema's overeen met de US GLI cabrio?? Want daar vind ik ook niet direct iets van terug.
Bij de schema's van jetta staat wel cabrio bij maar bij de motorcode's vind ik geen JH terug. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Op www.cabby-info.com staat nog wat of anders de wiki van www.golfcabrio.de www.golf1wiki.de . Op www.golfcabrio.com bij documentatie staan ook de nodige schema's.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal me maar eens gaan inschrijven in het cabby forum En men duits woordenboek boven halen, hahaha, alvast bedankt voor alle info