|
||||
|
||||
Powersprint/ Supersprint Scirocco II
Goedemorgen,
Ik zoek een powersprint of supersprint uitlaat voor mijn Scirocco 2. Maar kan iemand mij vertellen of dit gelijk is aan een Golf 1? Ik kan namelijk niks vinden voor een Scirocco 2. Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
Wat voor motor heb je er in liggen? 8v of 16v?
Voor een 8v kun je idd van een golf 1 pakken. De einddemper van een golf 8v zal niet 1 op 1 passen op een scirocco, de eindpijp moet langer zijn tov de golf. 16v is anders, ook de ophanging van in ieder geval de einddemper is anders.
|
||||
|
||||
Ik heb een 1.8 8V Jh motor erin liggen.
|
|
|||
|
|||
Het is gelijk tot de demper. Deze moet namelijk iets langer zijn voor een Scirocco. (De bocht over je achterbrug is nog wel gelijk)
|
|
||||
|
||||
Dus als ik een golf 1 cabrio demper neem en die verleng dan past het?
|
|
|||
|
|||
De uitlaat is gelijk aan Golf 1 (op de demper na).
Cabrio heb ik nooit gehad. Maar Christiaan zegt dat deze na 83 zijn veranderd. Ik denk dat dit ook het moment is geweest dat ze over zijn gegaan op bijvoorbeeld dikkere stuurstang. Als je een uitlaat van een Cabrio wilt nemen, zou ik eerder kijken voor een van voor 83. Al is het ophangingspunt verplaatsen natuurlijk simpel werk. Zeker tenopzicht van de demper verlengen. |
|
||||
|
||||
Ik heb een scirocco gt uit 84 gehad, en deze had nog de oude golf 1 ophanging voor de einddemper. Heb je een gtII, het laatste model scirocco 2? Deze hadden de jh blokken dacht ik. En daar zit idd de nieuwere type ophanging voor de einddemper onder.
|
||||
|
||||
Ik heb een GTX van 1989.
|