|
|||
|
|||
Vw golf 1.4tsi
Hoi,
Een vw dealer officeel heeft een vw golf 6 1.4 tsi bj 2011 highline 122 pk versie te koop, met km stand 23.000km, highline vol. Nu ben ik geintreseerd in de auto, auto heeft gewoon 1 jaar garantie das welt garantie. Volgens de dealer is de auto geimorteerd uit spanje. Historie is namelijk niet te achterhalen. Ik ben naar een andere dealer geweest, die hebben Via de schasee nummer geen gekke dingen kunnen vinden. Nu is mijn vraag, is zo een auto betrouwbaar? Zijn er bekende problemen met deze auto? Kan ikin problemen komen met garantie? Groet Mehmet |
|
||||
|
||||
Waar en welke naam heeft die vw dealer? Misschien hebben andere er wel ervaring mee?
|
|||
|
|||
Inderdaad waar staat ie? Is ie wel geleverd naar Spanje? Dat kunnen ze aan de hand van het chassisnummer zien als het goed is.
|
|
|||
|
|||
Een maat van me heeft vorig jaar een Seat Leon van 2012 gekocht met 12k op de klok.
Ding kwam ook uit Spanje. Hij heeft gewoon zijn garanties, dat is geen probleem. |
|
||||
|
||||
Vriend van mij werkt bij een Audi dealer, worden ook wel eens auto's uit Griekenland gehaald en hier verkocht met garanties, etc.
Klinkt misschien nogal naïef: Maar als een officiële VW dealer een auto te koop aanbied met garantie, zal het in mijn ogen toch wel snor zitten. Last edited by Rick : 20-03-2013 at 18:56. |
|
||||
|
||||
Ik weet uit ervaring dat er vaak tellers terug gedraaid of vervangen zijn om "onlogische" redenen met die spaanse imports! Oppassen dus.. beter iets meer geld uitgeven en gewoon een originele nederlandse auto kopen!
|
|||
|
|||
Auto staat bij witteburg ocassions denhaag met das welt garantie
|
|
||||
|
||||
Mijn moeder heeft een 207 van een jaar oud uit Frankrijk.
Volgens de dealer hadden ze een deal met een Franse dealer dat ze alle NL kleine diesels ruilden tegen Franse Benzines. Klonk heel logisch en kan hier ook goed het geval zijn. Zat ook gewoon garantie op en met Frans ingevuld boekje.
|
|||
|
|||
Tja wat ik me ook afvraag hoe betrouwbaar zijn de nederlandse autos? Men kan spik splinter nieuwe golfje halen eerste jaar 60dkm en dan voor de eerste beurt terug draaien naar 30dkm?
|
|
|||
|
|||
Je kan jezelf wel gek gaan maken, maar als je bij een dealer een auto koopt met 23.000Km en een jaar garantie kan je weinig gebeuren lijkt mij?
Daarnaast is de auto als je in de eerste post beschrijft van 2011 en heeft 23.000km gelopen. Dat is niet verdacht wat mij betreft. Eventueel laat je nog een onafhankelijke garage een keuring aan de auto uitvoeren als je er zelf geen verstand van hebt, en dan moet je redelijk goed zitten.
|
|||
|
|||
Quote: