![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo, Pas een TD met intercooler aangeschaft (SB)
Alleen is de bedrading iets slechter dan ik dacht. Mijn vraag is hoe kan ik zien of ik nieuw of oud type zekeringskast heb? Heb ook een draadschema nodig. ![]() ![]() Problemen: -Geen draad op de Temperatuur sensor. -Claxon bedrading mist -Bedrading Ruitenwisser sproeier mist (ruitenwisser gaan wel op en neer bij bediening hendel. -Hemellampje doet niks - 1 losse draad vlakbij startmotor Wit/Blauw Temperatuursignaal?? - 2 losse draden bij L koplamp Geel/Blauw?? en bruine, Toerenteller signaal? Toerental stekker licht er wel. -2 losse draden Groen/rood en bruin, Ruitensproeier pomp? -3 losse stekkers bij schutbord ( 1 eenpolige en 2 2polige stekkers) -Handrem indicatie mist -Zit een bosch voorgloeirelais in (grote kast op de foto) dus ook geen gloeiindicatie op het dasboard verder ben ik nog niet gekomen misschien dat er nog meer bij komt ![]() Dus als iemand een draadschema weet te vinden kom ik al een heel eind denk ik. Last edited by jasonnl : 22-03-2013 at 22:42. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien is het een nieuw type, je kunt het makkelijk zien aan de stekkers op de achterzijde.
http://www.a2resource.com/electrical/systems.html Ce1=oud Ce2=nieuw |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik vermoed dat het een oud type zekeringkast is, als ik erna kijk..
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Zou kunnen maar van de andere kant is een SB met een oud type kast niet logisch, vooropgesteld dat t een originele SB is.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik had dat vermoeden omdat vaak de oud type zekeringkasten het ophangpunt ver bovenaan hebben hangen ( Zoals je ook op de foto ziet ) en de nieuw type kasten hebben die onderaan zitten..
Maar idd, dan is het weer niet meteen logisch als het een std SB is.. Maarja, ik zie een hoop tape en afgeknipte kabels ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Heb achter me zekeringen kast gekeken is een Oud type.
Is origineel een golf D (1985). Hoop alle bekabeling netjes te krijgen. Motor ruimte is nu bijna klaar op ruitenwisser en temperatuur na. Ook overal nieuwe stekkers opgezet alles was inelkaar getwist.. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Heb ook een probleem met de olie en temperatuur denk ik.
Als ik de auto op contact zet gaat het olielampje nog geen seconde aan zomaar heel even tijdens het inschakelen van contact en daarna weer gelijk uit. Deze hoort toch eerst een tijdje te knipperen? En hoort de temperatuur meter te knipperen ookal is de stekker eraf? gaat wel gewoon uit na een tijdje |