|
|||
|
|||
willem1950
Hallo hierbij wil ik me even voorstellen, ben willem en woon in vleuten(Utr)
Ik heb 1 half jaar geleden een Golf mk2 TD gekocht heb er wel dik 1000km voor gereden voordat ik een mooie goede vond . Heb er sportvelgen onder gezet (nu even winterbanden) ander interieur ander stuur en stuurbekrachtiging Nu wil ik er nog een siglachrome achterruit in hebben en dan is hij klaar. Heb nog wel 1 vraagje over m,n voorste motorsteun (motor bonkt bij optrekken)maar dat moet ik ergens anders op het forum vragen denk ik,ben niet zo thuis met forums,ben al eens bezig geweest maar krijg de foto,s er maar niet op ga het zo weer proberen. Heb ook nog een vw polo(voor het vrouwtje) als het maar vw is. Nou dat was het wel zo,n beetje. Groetjes van mijn kant aan ieder. Willem. Last edited by willem1950 : 23-03-2013 at 20:11. Reason: Foto erbij plaatsen. |
|
||||
|
||||
Welkom,
siglachrome ruiten set staat hier nog op het forum ergens te koop! |
|
|||
|
|||
Hallo, ik wil alleen de achterruit ,de mijne is een 4 deurs .
Maar bedankt voor de reactie. |
|
||||
|
||||
Hier vind je misschien nog wat nuttigs mbt je motorsteun
|
|
|||
|
|||
O.k bedankt,denk dat ik met m,n vraag nu naar techniek en tuning moet gaan omdat het is voor -stel je voor- daar kan ik m,n vraag wat beter uitleggen.
Nog even dit hoe komt het dat alles in het half engels word geplaatst en hooft letters? En m,n foto,s zie ik ook nlet. |
|
|||
|
|||
Heb het al gevonden stond op vertalen NL naar Engels.
|