![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik verkoop m'n droomauto wegens beindigen hobby
je word een daggie ouder en gaat aan andere dingen denken huisje, boompje, beestje.... daarom verkoop ik het met pijn aan mijn hart .. deze golf 1 cabrio is uit 1993 (85 kw) en motorinhoud is 1.8L hij is in superstaat.. auto bevat onder andere: * booskijker * carbon grill * heldere koplampen * rondom (stug) apex verlaag 3,5 cm voor&achter * lichtmetalen Motorsport Velgen met VW embleem erop * 4 goeie banden * lederen bekleding helemaal in de kleur van de auto ook deurpanelen e.d origineel vanuit de fabriek * electrische dak ( 3 maanden geleden nieuwe linnen dak opgezet dus absoluut geen lekkage ) * afdekhoes is van Leer ook in de kleur van de auto * electrische ramen * Voltmeter in het midden van dashbord * Boordcomputer * RS voorbumper met gaas * stuurbekrachtiging * centrale deurvergrendeling op afstand * Sparco sportstuur kortom deze auto is echt iets voor de liefhebber je moet er als een vrouw mee omgaan ![]() heeft altijd netjes in een garage gestaan.. alles zit erop en eraan vanaf 2700 euriessss...........!! Last edited by Sato : 10-06-2005 at 12:35. |
|
|||
|
|||
![]() hier is een foto
![]() en de klm stand is 148.000 Last edited by Marcski : 11-06-2005 at 00:30. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee nee zo werkt dat niet altijd hoor eerst komen kijken en dan pas weet je zelf wattie waard is ik heb helemaal geen haast met de verkoop anders had ik het in de showroom gezet wasdie meteen weg... maar goed de vanaf prijs is 2.700 want ik moest in het regelement een prijs opgeven... |
|
|||
|
|||
![]() ![]()
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. Last edited by Marcski : 11-06-2005 at 00:31. |
|
||||
|
||||
![]() alle off-topic berichten zijn verwijderd
|