|
|||
|
|||
Golf mk1 cabrio
Hallo allemaal, ik zal mijzelf even voorstellen.
Ik ben marvin uit Heerlen, ben 36 jaar. Heb diverse golfjes gehad van gti, g60 tot en met vr6 en altijd aangetrokken gebleven tot volkswagen, nu ben ik in augustus 2012 in het bezit gekomen van een golf mk1 cabrio 1.8 16v bwjr 1983! opzicht in nette staat, maar toch reden voor mij om er een project van te maken.. Kan mij iemand mij vertellen hoe ik foto's kan uploaden, dan kan jullie laten zien waar ik mee bezig ben! |
|
|||
|
|||
gallery en dan upload pics. boven in de balk te vinden.
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik deze dan in mijn project topic....?
|
|
|||
|
|||
de start in november 2012 |
|
|||
|
|||
16v kr achteras van een 16v dus rondom schijven |
|
|||
|
|||
de velgen voor eronder, porsche telefoonvelgen 16 inch |
|
|||
|
|||
voorzijde, voorfront word vervangen alsmede het a-paneel en de wielranden links en recht achter |
|
|||
|
|||
binnenzijde, kabelboom e.d gaan er nog uit samen met de motor, zal eind volgende wwek gaan gebeuren! volgende week een spit gaan ophalen voor de onderzijde schoon te maken...alles word nieuw. |
|
|||
|
|||
alle oude laklagen worden verwijderd, en vervolgens compleet opnieuw opgebouwd.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
je kunt meerdere foto's in 1 reply plaatsen hoor
mooi project,word goed aangepakt zo te zien.is dat je eigen schuur waar je in bezig bent?ziet er ook goed uit nl.
|
|||
|
|||
geen halve werk zo te zien, goed bezig!
wordt iig een dikke Cabby als hij klaar is!
|
|||
|
|||
Ja is idd mijn eigen "schuur" ik zal morgen eens proberen om meerdere foto's te uploaden in een reply, tot nu werd elke keer medegedeeld dat de foto's te groot waren!
Thanks for the comment |
|
||||
|
||||
mooi project. ben benieuwd naar je vorderingen
|
||||
|
||||
wordt zeker een mooie auto en je werkplaats ziet er bijzonder netjes uit.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
Ben eigenlijk nog naar wat onderdelen opzoek op dit moment...
- 4 adapters van 4x100 naar 4x130 - kunstof bumpers of stalen, gebruikte. - motorkap Of hebben jullie een adres waar jullie goede ervaringen hebben? |
|
|||
|
|||
rechter vloerplaat |
|
||||
|
||||
Word weer een mooie cabriolet