|
|||
|
|||
AthoS
Hallo allemaal,
Aangezien ik al tijden dit forum bezoek ga ik toch maar eens een voorstel topic openen met daarin mijn auto's. Momenteel ben ik de trotse eigenaar van twee volkswagens. Een New Beetle Sport Edition uit 2003 met een 2.3 V5 met 170 pk. Aangezien dit vanuit de fabriek al een mooie aangepast auto is heb ik er niet veel aan verandert. Toch kon ik het niet laten er iets aan te doen: Verlaagd middels KW schroefset variant 1 inox Velgen wisselen regelmatig Interieur is nu aan de beurt: ABC stylen bekleden en zwarte hemel plaatsen Daarnaast ben ik momenteel bezig met een PIP dakrek voor de New Beetle. Deze zijn redelijk exclusief, nog nooit gezien in Nederland. Foto's zomer 2012 winter 2012/2013 zomer 2013: De tweede VW is mijn '74 kever. Daar rij ik mee rond tijdens de zomer en doe ik verder niets aan. Foto's Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden over de ontwikkelingen rondom mijn VW's. AthoS Jan |
|
|||
|
|||
Welkom ferme beetle en ne dikke kever.
|
||||
|
||||
Welkom . Nette wagens
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
gokje: als je je ouders verderop in de straat bezoekt? |
|
||||
|
||||
Janneman...
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:12. |
|
|||
|
|||
@sjon: 100 meter verderop. Ik zie regelmatig een polo staan idd.
Afgelopen week even bezig geweest om vele delen van het interieur zwart gemaakt met plastidip. Het gaat dat om handgrepen, lampjes enzo. Hier een voorbeeldje: |
|
|||
|
|||
Sneak preview van de velgen voor 2013 (en nog wat jaartjes) dankzij Richard
|
|
||||
|
||||
Mooie auto's hoor!
Veel plezier op het forum!