|
|||
|
|||
Gekocht en niks meer gehoord... Wie helpt??
Hallo allemaal,
Kent iemand Gstyle ( Nihoul Gregory) uit Brussel omdat ik de set remmen compleet heb gekocht en geld heb over gemaakt maar nog niets heb ontvangen...... En geen reactie meer krijg?? Alvast bedankt voor de reacties! Bart Boeijen Dit was de advertentie: G60 remmen voor mk1 vanvoor -nieuw remschijven -nieuw remblokken -g60 remklauwen -adaptorplaat voor remklauwe te monteren 275€ vanachter -nieuw remschijven -nieuw remblokken -g60 remklauwen -nieuw sirocco mk2 wielnaven 250€ alles samen superprijs 450€ het zijn vaste prijzen... |
|
|||
|
|||
Wie helpt?? Gekocht en niks meer gehoord!!
Hallo allemaal,
Kent iemand Gstyle ( Nihoul Gregory) uit Brussel omdat ik de set remmen compleet heb gekocht en geld heb over gemaakt maar nog niets heb ontvangen...... En geen reactie meer krijg?? Alvast bedankt voor de reacties! Bart Boeijen Dit was de advertentie: G60 remmen voor mk1 vanvoor -nieuw remschijven -nieuw remblokken -g60 remklauwen -adaptorplaat voor remklauwe te monteren 275€ vanachter -nieuw remschijven -nieuw remblokken -g60 remklauwen -nieuw sirocco mk2 wielnaven 250€ alles samen superprijs 450€ het zijn vaste prijzen... |
|
||||
|
||||
Hoe lang is het geleden? Want geld overmaken naar België duurt langer (tenminste, het ontvangen van het geld door begunstigde)
En het versturen vanuit België duurt ook langer. Heb zelf ook paar keer spullen gekocht van mensen uit België en meestal ging daar meer als een week overheen.
|
|||
|
|||
Is 6-11 overgemaakt..... Dus het had er al lang moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Geen telefoonnummer van hem?
|
|
||||
|
||||
hoe lang is het geleden?
Heb je de verkoper nogmaals gecontacteerd? Verzendingen vanuit belgië kunnen 1 a 2 weken duren.
|
|||
|
|||
Nee, helaas niet.
|
|
|||
|
|||
Het is 6-11 overgemaakt, daarna nog wat email contact gehad en toen niks meer gehoord...... En helaas niks ontvangen!
|
|
|||
|
|||
Email adres misschien?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mooi klaar mee ,
hoop dat je hem kan traceren . |
|
||||
|
||||
Hij was 3 dagen geleden nog op het forum actief..
Misschien eens via Cleaned.be proberen. Daar vind ik ook topics van hem terug, dus misschien is hij daar actief. Verder wordt het een beetje lastig, best wel lullig zulke dingen. Zelf ga ik er altijd vanuit dat we hier met een groep liefhebbers zijn en dus ook fatsoenlijk met elkaar kunnen communiceren en handelen. Maar helaas gaat dat niet altijd op..
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 27-11-2012 at 16:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, zeker als zulke praktijken plaats vinden via een forum..... |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat dacht ik ook.... maar helaas. Bedankt voor de tip ga ik daar is kijken. |
|
||||
|
||||
1 topic is voldoende..samengevoegd
|
||||
|
||||
Heb je wel gebruik gemaakt van de IBAN en BIC code? Die zijn verplicht als je geld overmaakt naar het buitenland. als je die niet hebt ingevuld, is het geld op een rekening in Nederland met hetzelfde nummer terecht gekomen. Het is mij zelf eens overkomen, omdat ik dat niet wist.
Mocht dat het geval zijn, kun je het beste jouw bank bellen en zij kunnen de eigenaar van de Nederlandse rekening een brief sturen met de vraag of ze het geld terug willen storten. LET OP!! Ze zijn niet verplicht om het geld terug te storten, aangezien je bij het overmaken op "Verzenden" geklikt hebt en daarmee akkoord gegaan bent met alle gegevens.
|
||||
|
||||
Gregory Nihoul... die hele gast kun je he-le-maal niks mee. Als hij elke keer datgene van me had gekocht waarvan hij had toegezegd dat het verkocht was, had ik bij wijze van spreken kunnen rentenieren. Jammer dat hij zich als verkoper van net zulke streken bedient!
|
|||
|
|||
He Bart
Een Gregory Nihoul (heeft) gevoetbald bij Center Point Ternat zaalvoetbalclub. Dat ligt vlakbij Brussel. Deze jongen heeft dezelfde geboortedatum. Het lijkt erop dat dezelfde jongen ook bij FC Walem(tussen Antwerp en Brussel) heeft gespeeld of er nog speelt. Ik heb ook een foto van hem gespot. Groet Coen Last edited by Coen72 : 27-11-2012 at 17:54. |
|
|||
|
|||
Coen bedankt voor je info! Ik heb je pm gestuurd.
Gr. Bart |