|
|||
|
|||
new updatesarnoud huizinga
weer een aantal updates:
zins een maandje nieuwe velgjes audi a3 15inch peperpots: toen de spiegels en deurklinken weer zwart gemaakt: en weer een paar week later de motorkap mat zwart gespoten: daarna sport stuur erin: toen originele cl lip er weer onder en omlaag geschroeft heb nog 2cm spelling tussen de ophanging en de grond dat waren alle updates nu is de auto compleet naar mijn eigen smaak bij deze stel ik mij ook ff voor ik ben arnoud huizinga 18jaar kom uit appingedam (groningen) ik ben inmidels in het bezit van mijn eerste auto een golf mk2 1.6 uit 89 het is een mooie nette auto zo als op de foto's te zien is bij aankoop: toen een paar andere wielen eronder gezet: zo staat ze er nu bij: plannen: schroefset verder omlaag en nog een paar leuke cup velgjes eronder. dat is mijn auto ik hoop er veel plezier van te beleven en natuurlijk veel meetings bijlangs. Last edited by arnoudhuizinga : 04-05-2013 at 16:25. Reason: car updates |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
|
|||
|
|||
weet iemand ook toevalig of deze mk 2 een bekende is op vf ben wel benieuwd uit welk land deze is gehaald hij is pas vanaf 2009 in nl met slechts 195.000 km op de teller en er zitten ook schijfremmen achter ipv trommel
Last edited by arnoudhuizinga : 26-11-2012 at 11:38. |
|
|||
|
|||
Welkom!
ik heb deze te koop zien staan op marktplaats, wilde ook gaan kijken maar was helaas al weg |
|
|||
|
|||
haha okee was ik er dus net optijd bij jouw mk 2 staat er ook leuk bij kzag hem gister staan op de meeting in nunspeet
|
|
|||
|
|||
haha ja je was me net voor :p
maar dat is helemaal niet erg...want ik ben ook heel erg blij met degene die ik nu heb! bedankt!!ben er erg tevreden mee was jij er gister ook met deze auto? |
|
|||
|
|||
nee ik was gister met mijn vader zijn mk4 variant die blauwe
|
|
||||
|
||||
Welkom . Nette golf .
|
|||
|
|||
Welkom broertje
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Welkom op VF Arnoud!
|
|||
|
|||
thx people
zaterdag een update andere wielen eronder |
|
|||
|
|||
updatje
ff een updatje over me golf afgelopen weekend andere wielen erop gezet en achter verder verlaagd en nog een toepaselijke stikker op gehaald zie foto.
low&slow :P met de nieuwe velgen ik vind mooi en jullie |
|
|||
|
|||
update ruitenwissers werkten niet meer ff moertje boven op motor vastgedraaid
|
|
|||
|
|||
ff een paar fotokes van me golfje
|
|
|||
|
|||
net ff shootje gedaan met de nieuwe golf
Last edited by arnoudhuizinga : 10-02-2013 at 17:25. |
|
|||
|
|||
Ik ben tevreden
|
|
|||
|
|||
new ride golf mk2 1.6 arnoud
ik heb ook weer eens een andere auto een golf mk2 1.6 met 184.xxx op de teller auto ziet er nog strak uit en zit een half leder interieur in.
staat op dit moment op 14inch verbreed staat is wintermodus. heb er dakdragers op zitten met skies erop lijkt best mooi vind ik persoonlijk. volgend jaar een paar leuke wielen eronder en de auto is klaar. tijd voor de foto's: |
|
|||
|
|||
Nette MK2 Interieur is ook geweldig!
|
|
|||
|
|||
Dankje ben er ook zeer blij mee vooral het interieur
|