|
|||
|
|||
motor ruitenwisser + bevestiging koeler
1) Mijn ruitenwissers gaan zeer traag, dit ligt aan de ruitenwisser-motor volgens mij.
Deze zijn bij volkswagen niet meer beschikbaar? Zijn er andere mogelijke opties in uitwisselbaarheid? 2) ik zou de bevestiging van de koeler moeten zien langs de bovenkant. hoe wordt deze bevestigd? Heb deze wagen gekocht met een spanbandje als bevestiging. Zo kan ik niet lang rondrijden.. |
|
|||
|
|||
golf gti 1.6 btw
|
|
||||
|
||||
ruitenwissermechaniek kan je smeren.
Even geheel uitelkaar halen en gedeelte waar het wisserblad op komt zeg maar even goed in het vet zetten. De koeler bedoel je wss de radiateur mee, die zit met 2 hoekvormige beugels dmv een schroef bevestigd in het front. |
|
||||
|
||||
ruitenwisser-motor is er niet meer,rest is nog gewoon te bestellen bij www.golf1onderdelen.com
|
|||
|
|||
Oliekoeler zit met 2 rubbers waar aan bijde kanten een m6 tapeindje zit
Radiateur zit met een draadbeugel in de vorm van een U[1kant aan de auto en 1 kant aan het huis van de koelfan] Of met 2 beugels Ruitenwissermechanic smeren |
|
||||
|
||||
De busjes in je ruitenwisser mechanisme zijn licht geroest/ingevreten. Even het armen-mechanisme uit elkaar halen, busjes weer glad schuren, behandelen en/of goed invetten zoals Johan zegt. Of nieuwe busjes bestellen.
|
|
|||
|
|||
Heb de ruitenwissers al eens uit elkaar gehaald en alles zoals hierboven gedaan. het is weldegelijk de motor spijtiggenoeg..
Ik bedoelde de radiator. Het probleem is dat het volgens mij niet de originele radiator is. kan er iemand een foto tonen van hoe de radiator normaal bevestigd is? Bedankt |
|
||||
|
||||
Gewoon vervangen wel zo makkelijk.
Heb nog wel een compleet mechanisme liggen. Mag weg voor 15. Arno
|
||||
|
||||
bev. radiator
|
|
||||
|
||||
Quote:
check je massa even en de koolborstels deze kan je vaak bij verschillende bedrijven nog krijgen.
|
|||
|
|||
het probleem is dat mijn radiator geen originele is..
Ik wou de originele bevestiging gebruiken en iemand zei me dat het in het midden bevestigd wordt. is dit zo? of toch gewoon langs de buitenkanten? http://imageshack.us/photo/my-images/202/dsc04184z.jpg/ |
|
|||
|
|||
ok sorry, lees hiervor dat de 2 beugeltjes langs de buitenkant ook gaan.
Ik ga dat doen al lijken de gaten in de voorkant wat klein.. |