|
|||
|
|||
64 schwarz Low
hey
ik ben yorben, en heb in Februari mijn 1e kever aangeschaft Beetje hoog dus naar de Garaasj gegaan nieuw voorasje gekocht De velgjes waren niet echt mooi Dus maar een ander kleurtje gegeven Staat veel lekkerder Het asje gestoken ligt al veel lekkerder dan maar die kont onderhanden nemen Veel netter nu dan gemerkt dat de ramen lekte de bekleding vol schimmel zat dus alles er uit.. Alles eens goed nagekeken alles goed inorde geen rot alles hard dus maar een lekker kleurtje gegeven Dan de vloerbekleding gelegd Nieuw hemeltje laten steken is die effe klaar lekker rijden paar foto's genomen lekker herfstachtig Ook effe in Doel geweest hij ligt wel hoger voor de winter door te komen als het beter weer wordt terug lager vanvoor en vanachter Met de golf van een goeie vriend van me erbij |
|
||||
|
||||
Woeheee wat een nette ride zeg!
Blijft gaaf zo'n kever! |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks |
|
||||
|
||||
Nette kever en idd leuke foto's
|
||||
|
||||
cool
|
|||
|
|||
ook een erg mooie locatie voor je foto's!!
|
|
||||
|
||||
Super kever zeg!! carrosserie is ook echt strak....
Helemaal af, niks meer aan doen. |
|
||||
|
||||
heel mooi
en enige plus voor Doel dan, je kan er echt super foto's maken |
|
||||
|
||||
Inderdaad een super gave kever, ik zeg ook niets meer aan doen.
|
||||
|
||||
mooie kever! coole foto's en locatie ook!
|
|
||||
|
||||
Top kever, daar houd ik wel van !!!
|
|
|||
|
|||
leuk is anders vandaag opgemerkt da die voor de helft los hing morge dus maar allemaal er afhalen
Last edited by Yorbenvc : 06-12-2012 at 17:25. |
|
|||
|
|||
Nette bak
|
|
|||
|
|||
Quote:
En dan de deksel er ook af laten Mooie bak!
|
|||
|
|||
Dikke winterlook als het gaat gaan zaterdag de whitewalls er af ligt ook een beetje hoger om de winter toch deftig door te graken ga niet de job van de sneeuwruimer op mij nemen
|
|
|||
|
|||
Quote:
net gebeurt en dankje |
|
|||
|
|||
1e sneeuw pic