#1
|
|||
|
|||
topsnelheid laag
hallo
ik heb een golfje 2 uit 90 1.6 benzine hij heeft nu 270 duizend op de teller nu het probleem hij gaat vol gas nog maar 140 145 weet iemand of dit gewoon ouderdom is of kan het een andere oorzaak hebben. alvast bedankt sander |
#2
|
||||
|
||||
hij heeft nu 270 duizend op de teller
__________________
vw Golf 3 cabrio 1996 vw passat variant 1997 |
#3
|
|||
|
|||
?????????
|
#4
|
||||
|
||||
ouderdom
270 duizend op de teller het blok is een beetje aan zijn eindje denk ik
__________________
vw Golf 3 cabrio 1996 vw passat variant 1997 |
#5
|
||||
|
||||
Daar heb ik nou ook last van, mijn mkII gaat niet harder dan 255 op de teller :S
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#6
|
|||
|
|||
kun je me vertellen wat dit inhoud
kan er dus blijkbaar niet lang meer mee rijden opties???? |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
vw Golf 3 cabrio 1996 vw passat variant 1997 |
#8
|
||||
|
||||
Het kan van alles zijn, versleten blokje, vuile carburateur, etc...
Laat eens compressie meten van het blokkie, dan weet je ik wat voor staat hij is... En uitwisselen voor een 1.6 of 1.8 met minder km's is niet veel werk... |
#9
|
|||
|
|||
wat kost een andr blok dan?
en moet het er laten inzetten kan ik zelf niet alleen |
#10
|
||||
|
||||
blok zal echt niet duur zijn... 200 euro? iets meer voor een echt frisse... Je hoeft er iig. geen kabelboom enzo meer bij.
Het omzetten.. sja, lijkt me op zich voor een ervaren garage een eitje... halve dag? (gok ik hoor...) Verder hoeft er ten slotte niks aangepast... denk dat het al met al goed te doen is.... Waarom niet zelf omzetten? met een beetje sleutelevaring en beschikking over wat goed gereedschap moet het volgens mij erg goed te doen zijn.... (het ombouwen van een kop van de motor viel me ook 100% mee...! de laatste dingen aanpassen gaat ook wel vlot, alleen afstelling en wat probleempjes, maar die probleempjes zul jij iig. niet treffen..)
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
89er Golf 2 GTi 8v (PF) 86er Polo 2 Steilheck (MH) |
#12
|
||||
|
||||
heb hier trouwens ook last van.
krijg in m'n 5 de gti met veel moeite over de 5000 rpm; in andere versnellingen geen probleem maar ja, blok heeft er ook al bijna 300.000 km opzitten
__________________
89er Golf 2 GTi 8v (PF) 86er Polo 2 Steilheck (MH) |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
euhm ik heb een 1.6 diesel met bijna 333000 op de teller maar die wil nog steeds 160 op de teller.......
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan) Caddy mk1 1983 (daily) Passat variant 1981 (project) Audi 100 td 1987 (motor donor) Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto) |
#14
|
|||
|
|||
Re: topsnelheid laag
Quote:
Andere oorzaken kunnen zijn; enorm brede banden gemonteerd, of dat je een gigantische spoiler op je auto geknutseld hebt. Mijn 1,6je vroeger liep 180 op de teller, vind 40km minder wel veel. Hoe klinkt je motor als ie loopt??
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#15
|
|||
|
|||
volgens mij wel goed
maar wil in z n 5 gewoon niet meer toeren draaien maar ik denk dat ik maar ga sparen en dan na de zomer een nieuwe 2 de hands ga uitzoeken iig bedankt voor het meedenken |
#16
|
||||
|
||||
dat probleem van dubstreme heb ik ook last van bij de 255 op de teller loopt het zo'n beetje op zijn eind
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |