|
|||
|
|||
daily jetta mk2
na eerst wat gewoon hier op het forum rond gekeken te hebben zal ik mijn daily ook eens voorstellen, het is een jetta mk2 van '91 met een 1300 in het vooronder
het begin het interieur dan verlaagd, andere achterlichten gestoken, mijn lenso bsx white en laminaat in de koffer zo een tijdje rondgereden, tot dat ik de velgen, lichten en laminaat beu was nu steken de originele achterlichten trug, laminaat eruit en rij ik op bbs rw 001 die ik in het wit gespoten heb, tevens ook nog wat lager gezet momenteel ben ik rustig aan de winterwerken begonnen andere achterbumper andere voorbumper met mistlampen (heb ik volgend weekend) smoke koplampen trug de achterlichten steken ice uitlaat |
|
||||
|
||||
Net ding man!
|
||||
|
||||
Nette wagen idd, bandjes lijken me wat te klein alleen...
|
|
|||
|
|||
thanks, al is er nog wel wat werk aan
@audi 1981: het zijn 15" met 165/45-15", ik heb eerst getwijfeld om 16" te steken maar ik vind dit iets mooier foto op 16" brock b2 en vannachter wa verlaagd door extra gewicht in de koffer te leggen het liefst van al zou ik een 8x15" willen steken maar geen rs'en ofzo dus als er idee'kes zijn, shoot dit had ik al in gedachten qua velg |
|
|||
|
|||
het is weer eve geleden dat ik nog iets gepost heb maar ik heb ni stil gezeten, eerst verhuizen en daar alles in orde maken en nu het polo'ke van mijn vriendin erbij
2weken geleden heb ik mijn nieuwe velgen besteld, de maten zijn 7x15" en 8x15" en hopelijk krijg ik dees week het verlossend telefoontje dat ze binnen zijn zodat ik ze er kan onderzetten ook heb ik een okkazie binnenbalk gekocht voor achteraan omdat de mijne ingedeukt is en ben ik bezig met mijn achterbumper te schuren om te spuiten ook steekt eindelijk mijn ice en daar ben ik tevreden mee, alleen de inbouw moet nog deftiger nu wa foto's mijn origineel stuur gestoken nieuwe voorbumperdecoratie en een klein shootje gedaan zodra de velgen onder de jetta staan, post ik er direct foto's van |
|
|||
|
|||
mooi kleurtje, beter dat dat laminaat eruit is. zou die bbsén in de orginele kleur laten spuiten en die eronder zetten, blijven mooie wielen.
succes! |
|
|||
|
|||
Quote:
het laminaat was niet lelijk maar voor dagelijks niet te doen de bbs'en komen onder mijn vriendin haar 6n, ik vond ze niet lelijk maar ni 100% mijn goesting |
|
|||
|
|||
zondag eindelijk begonnen met het schuren van mijn achterbumper doordat degene die er nu opzit een deukje heeft door mijn binnenbalk
hopelijk kan ik deze snel verder afwerken, binnenbalk word ook nog proper gemaakt |
|
|||
|
|||
na 5 lange weken te moeten wachten zijn mijn nieuwe velgen eindelijk in mijn bezit en onder de jetta geplaatst, de maten zijn vooraan 7x15" en achteraan 8x15", achteraan iets hoger moeten zetten, jammer genoeg, want ik raakte mijn kassen maar een oplossing word gezocht, genoeg gezaagd en foto's kijken
|
|
||||
|
||||
Waarom heb je een blikje aan je voorste sleepoog hangen?
|
|||
|
|||
Quote:
ik wou iets hebben, iets origineels en aangezien ik kan genieten van een fris jupilerke was de link snel gemaakt, en het valt op en bij drempels schuurt het ook |