|
|||
|
|||
VW-speed midwinter meet: 24 februari 2013
De 11e VW-Speed Midwintermeeting: Zoals altijd is er ook dit jaar weer een thema: Hello Kitty! Doe mee en leef je uit binnen dit thema,met een beetje geluk win je er nog een prijs mee. De 11e VW-speed Midwintermeeting wordt ook dit jaar weer gehouden bij Frans op den Bult. Voor de TomTom-ers: Vliegveldstraat 20 in Deurningen. Het terrein zal om 10:00 open. De entreeprijs tot het meeting terrein is voor VAG-auto's €10,- incl. bestuurder. Overige passagiers/bezoekers €5,-. Tot 16 jaar is de toegang gratis. Niet VAG-auto's kunnen buiten het meeting terrein parkeren op de daarvoor gereserveerde plek. De volgende Bedrijven/Stands zullen in ieder geval aanwezig zijn: - Smartwax; - Volksforum & RS-velgen; - Ruud's VW shop - Sport, service, tuning & automatten - Stickerdump - Dutch Car Detailling - Leenders autotechniek - Hottuning - VWMK2.nl - Polijstservice Gerscher - ACR Enschede - Trendwheels Oldenzaal - Klasse auto Hengelo - VW wobshop - JPS-Works of Art Uiteraard is er ook deze editie een show & shine in VW-speed Style en voor de kids natuurlijk een springkussen! En uiteraard weer een VW-speed goodie! Genoeg redenen om er bij te zijn! Das 11. VW-Speed Midwintermeeting: Das 11.VW-Speed Midwintermeeting steht vor der Tür. Unsere Idee war es, es unter das Motto"Hello Kitty" zu stellen. Also macht euch Gedanken dazu und interpretiert das Motto sowie Ihr meint. Ist Eure Idee verrückt genug, gewinnt ihr evt. sogar einen Preis damit. Das 11.Midwintermeeting findet an der selben,bekannten Stelle der Letzten Jahre statt, dem Truckstop Frans op den Bult in Deeurningen/NL. Adresse fürs Navi: Vliegveldstraat 20,Deurningen Einlass: ab 10 Uhr Eintritt: 10€ für V.A.G. Fahrzeuge inkl. Fahrer und einem Kleinen Goodie von Uns. 5€ für Beifahrer und Besucher Kinder unter 16 Jahren haben Freien Eintritt Nicht V.A.G. Fahrzeuge werden außerhalb der V.A.G. Area geparkt und werden von Uns dorthin geleitet. Folgende Aussteller und Händler werden vor Ort sein: - Smartwax - Volksforum&RS-Velgen - Dutch Car Detailing - Ruud`s VW Shop - Sport,Service,Tuning & Automatten - Stickerdump - Leenders Autotechniek - VWMK2.nl - Felgenpoliererei Gescher - ACR Enschede - Trendwheels Oldenzaal - Klasse Auto Hengelo - VW wobshop - JPS-Works of Art Natürlich gibt es auch wieder einen Show & Shine Contest im VW-Speed.nl Style. Für Kinder haben wir eine Hüpfburg da. Am Samstag Abend findet eine Klein Pre-Party im Frans op den Bult Truckstop statt. Eine Gute Zeit wird Garantiert. The 11th VW-Speed Midwintermeeting: The theme we came up with this year is : Hello Kitty, so make up your mind and join up with this theme. If your idea is Crazy enough…you might win a prize with it. The 11th VW-Speed Midwintermeeting will be held @ the same place as the last couple years: Truckstop Frans op den Bult ,Deurningen NL. With your GPS write: Vliegveldstraat 20 in Deurningen. Doors open @ 10.00 am The Entrance fee is : € 10,- for V.A.G. Cars incl. the Driver. Other Passengers or Visitors pay € 5,- Kids until the age of 16 Free. Non V.A.G. Cars will be parked outside the V.A.G. Area (traffic controllers will lead you there) Following Shops and Sellers will be around: - Smartwax; - Volksforum & RS-velgen; - Ruud's VW shop - Sport, service, tuning & automatten - Stickerdump - Dutch Car Detailling - Leenders autotechniek - Hottuning - VWMK2.nl - Polijstservice Gerscher - ACR Enschede - Trendwheels Oldenzaal - Klasse auto Hengelo - VW wobshop - JPS-Works of Art Of course there will be a Show & Shine Contest…..VW-Speed Style For the Kids a Bouncy Castle @ the Entrance a VW-Speed Goodie will be there for most of the Visitors, so join in …don’t be late…. The Pre-Party will start on Saturday evening @ the small Cafe inside the Frans op den Bult Building…Good Time Guarantee !!! Foto's vorige editie/Bilder letzten jahr/Photos last year: http://www.dubnutterz.com/vw-speed-...et-always-great http://vwspeed.nl/index.php/gallery.html Last edited by DannyGTI : 27-12-2012 at 09:26. |
|
||||
|
||||
staat er in
|
|
||||
|
||||
Genoteerd!
|
|
||||
|
||||
Ik haaaaaaat hello Kitty.
|
|
||||
|
||||
Hello kitty.. Ooh my goshh
wel even genoteerd! afgelope keer helaas niet bij kunnen zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
cool thema!
|
|
||||
|
||||
Ik kom dan denk ik op de fiets. Heb mijn Passat te koop gezet.
|
|||
|
|||
aanwezig alleen met welke auto is de vraag...
moet wel heel erg aanmaken met de kubel als ik die wil mee nemen
|
|||
|
|||
Yes heb er nu al zin in tot dan
|
|
||||
|
||||
Staat al jaren in mijn top 3 van favoriete VAG-meetings. Ben er dus zeer waarschijnlijk ook weer aanwezig.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeer binnenkort meer info....de lijst is bijna klaar.....
|
||||
|
||||
Heb er zin in
|
|||
|
|||
aanwezig!
|
|
||||
|
||||
ZZZZZZZZZeker aanwezig !
|
||||
|
||||
Paar jaar niet geweest , dus extra zin om weer eens te gaan
|
||||
|
||||
Quote:
Jij MOET komen ik wil die FEUERWEHR golf zien !!
|
||||
|
||||
Haha dat komt goed
|
|||
|
|||
Begin post is weer up to date!
|
||||
|
||||
Hahahaha na hoeveel bier kwamen ze op dit thema?!? Ik ga zeker!
|