|
|||
|
|||
dubieus golfje tdi
Ook tdi op kenteken. en belastingvrij.
Heeft als je het mij vraagt wel erg veel kenmerken van een nieuw type. (deuren, handrem, alarmlichtje knopje op stuurkolom). Is dit wel zuivere koffie? http://link.marktplaats.nl/603696007
|
|||
|
|||
Quote:
Zie ik tegenwoordig steeds vaker dat het nieuwere types zijn die als wegenbelasting vrij worden aangeboden. Het achterpaneel zou je het misschien bij deze aan kunnen zien, helaas staat die niet op de foto. Maar ik heb ook zeer mijn twijfels of deze daadwerkelijk "echt" wegenbelasting vrij is. Staat wel gereserveerd bij, dus waarschijnlijk is er iemand in getrapt |
|
|||
|
|||
Tja wat is "eringetrapt" of "zuivere koffie"
Iemand die zoiets koopt is waarschijnlijk toch geen liefhebber en wil zo goedkoop mogelijk van A naar B. Die interesseert het echt niet of hij wel "echt" wegenbelastingvrij is. En stel dat het wel een golf 2 kenner is, dan kun je het nog bewust kopen. Goedkoop van A naar B is het doel, het is geen show of liefhebbers auto. De kans dat het ooit aan het licht komt dat hij waarschijnlijk "omgekat" is, is ontzettend klein, tenzij het kenteken als gestolen is opgegeven.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb al andere dingen gehoord... Iets met toekomst, chassisnummer en APK... |
|
|||
|
|||
Ik heb deze auto bekeken,en het is idd geen "zuivere koffie"
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dan hangt het er maar net vanaf hoe netjes het omkatten is gedaan.... En daar ben je weer zelf bij als je zoiets gaat kopen. Ik heb wat dat betreft al heel wat voorbij zien komen. Nummers die gewoon over elkaar heen geslagen waren. Beunhaas praktijken. Maar ook stukken schutbord met chassisnr die vakkundig door een goede plaatwerker zijn ingelast. (kwam pas aan het licht na ontlakken van de kas). Ik ken zelfs een verhaal van een auto waar de RDW het heeft gedaan na restauratie. Oude stuk plaat met orgineel chassisnr gewoon eruit geslepen nieuwe blanco plaat erin gelast. En met het plaatje met het "gewenste chassisnr" naar de RDW om het opnieuw in de carrosserie te laten slaan. Vooral in de amerikaanse auto's wordt er veel gerommeld, Wij zijn met onze vw'tjes nog erg netjes. Als je iets koopt moet je gewoon goed opletten.
|
|||
|
|||
[QUOTE=M1974]Dan hangt het er maar net vanaf hoe netjes het omkatten is gedaan.... En daar ben je weer zelf bij als je zoiets gaat kopen.
Ik heb wat dat betreft al heel wat voorbij zien komen. Nummers die gewoon over elkaar heen geslagen waren. Beunhaas praktijken. Maar ook stukken schutbord met chassisnr die vakkundig door een goede plaatwerker zijn ingelast. (kwam pas aan het licht na ontlakken van de kas). Ik ken zelfs een verhaal van een auto waar de RDW het heeft gedaan na restauratie. Oude stuk plaat met orgineel chassisnr gewoon eruit geslepen nieuwe blanco plaat erin gelast. En met het plaatje met het "gewenste chassisnr" naar de RDW om het opnieuw in de carrosserie te laten slaan. Vooral in de amerikaanse auto's wordt er veel gerommeld, Wij zijn met onze vw'tjes nog erg netjes. Tsja, Hangt dan ook weer van de prijs af. Ik meende dat deze golf voor een dikke 4000 euro te koop stond! Dat is dan wel veel geld voor een omgecat ding vind je niet? |
|
|||
|
|||
just sayin. Voor het geval iemand van hier em wil kopen. Je bent gewaarschuwd...
|
||||
|
||||
Het is spontaan een datsun geworden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel heel erg dubieus !?!?!?!??!!? |