|
|||
|
|||
Lupo 3L TDI
Bij deze bied ik mijn belastingvrije Lupo TDI aan, wegens het niet echt meer nodig hebben van een diesel en ik dus ga kijken naar iets anders. Carrosserie: Hatchback(4 Stoelen) Kilometerstand: 93.000 km Bouwjaar: 03/2000 Vermogen: 45 kW (61 pk) Brandstof: Diesel(Roetfilter) Brandstofverbruik: 3,0 l/100 km(gecombineerd) APK vervalmaand: 07/2013 Te koop deze Lupo 3L TDI in een unieke staat met weinig kilometers. Bij normaal gebruik is 1 op 28 zeker haalbaar! Het leeggewicht is 803kg, dus stel je voor dat je weer belasting moet gaan betalen aan dieseltarief ben je waarschijnlijk in 9 van de 10 gevallen alsnog voordeliger uit dan met een benzineauto als je de som gaat maken met brandstofverbruik e.d. Heb de auto zelfgekocht van de 2e eigenaar in Duitsland, woonachtig in Essen. De kilometerstand is gecontroleerd voor VW en dit is de werkelijke kilometerstand. De tandriem is vorig jaar vervangen, evenals de accu endrukaccumulator. Ook zijn de basisafstellingen van de versnellingsbak opnieuw toegepast. Achteraf is er een cruisecontrol in gebouwd en meervoudig verstelbare stoelframes waardoor er een betere zitpositie bereikt kan worden. Het navigatiesysteem is van Blaupunkt en was een accessoire van VW. Het is een monochroom display met pijltjesweergave. Met Benelux software. Zowel in- als exterieur bevinden zich in een keurige staat. Ook zijn de motor en (gerobotiseerde) versnellingsbak vrij van oliesporen. Vraagprijs: verkocht! Graag eerste contact via PB. Opties en accessoires, o.a: -Airbag bestuurder -Airbag passagier -Boordcomputer -Centrale vergrendeling -Cruise Control -Lichtmetalen velgen 14'' -Mistlampen -Navigatiesysteem -Niet-rokers auto -Start/Stop-systeem -Startonderbreker -Volledige onderhoudshistorie Recentelijk onderhoud: 2011-76500km Distributieriem en waterpomp 2011-83000km Drukaccumulator en basisinstelling versnellingsbak 2011-83000km Accu vervangen voor een nieuwe originele 61Ah accu 2012-88000km 4 nieuwe ContiEcoContact3 banden 2012-88000km Kleine beurt met Castrol longlife 3 5w30 olie 2012-93000km Luchtfilterelement Last edited by SandR-GT : 24-12-2012 at 22:35. |
|
|||
|
|||
Advertentie aangepast.
|