|
|||
|
|||
Golf MKII gezocht voor intro Golf MKVII!
Hallo volksforummers,
Wie heeft er een originele Volkswagen Golf MKII voor een VW dealer ? Deze dealer heeft binnenkort de introductie van de Golf VII en heeft daar nu alle voorgaande modellen staan, alleen geen golf II. Hij heeft die introductie 2 dagen en hij staat binnen in de showroom. Als er iemand is die dit leuk vind, stuur ff een pm, dan kijken of we wat kunnen organiseren. Hij moet alleen wel origineel zijn. Groet Patrick. |
|
||||
|
||||
In welke stad of provincie moet dat gaan gebeuren ? Enne, wat schuift het ?
|
|
|||
|
|||
Ergens midden in het land kan ik wel. Een 1.3 CL van begin '88. Heeft wel wat krasjes, maar als je er een 2 meter vanaf staat zie je dat niet. Is helemaal origineel, op de losse mistlampen na.
Als ik een Fiat 500 als leenauto kan krijgen is het zó geregeld, want dan mag ik de Golf best even 2 dagen 'vorderen' van mijn vriendin edit: hier staan wat fotootjes Last edited by Berrychello : 11-10-2012 at 09:30. |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reactie, enne het is een vw dealer dus een fiat?? Ik zal eens vragen of een up een optie is. Ik heb de foto's gemaild dus ik hou je op de hoogte. thanks!!
|
|
|||
|
|||
oh ja, en het schuift eeuwige roem!
|
|
|||
|
|||
M'n vriendin rijdt er dagelijks mee naar stage, en ze is helemaal gek van de Fiat 500, vandaar
Gezien je woonplaats gaat het om Woerden? Gaat het om dagen doordeweeks? Ik zal eens vragen of ze de auto dan een paar dagen wil ruilen. Ow, een Lupo is ook goed. Vindt ze mooier dan een Up Vrouwen... haha Last edited by Berrychello : 12-10-2012 at 08:01. |
|
|||
|
|||
Is er al een mkII gevonden?
|