|
||||
|
||||
Scraper's Inc. Pekelmeeting 2012 A28 25nov.
Scrapers INC. Last edited by DutchDawn : 20-11-2012 at 13:06. |
|
||||
|
||||
In!
|
||||
|
||||
ik ben dabei!
|
|
||||
|
||||
https://www.facebook.com/events/362682890483737/
is de facebook van ons daar kun je je ook deelnemen zodat wij een beter beeld hebben van wie er allemaal komen LIKE mag altijd natuurlijk ^^
|
||||
|
||||
mooie meet een greet
|
|
||||
|
||||
miss dat ik ook even aanwip haha
|
|
||||
|
||||
flyers e.d. kunnen tot 18 nov worden aangeleverd
uddelerweg 6 8075cj elspeet voor verzenden uddelerweg 8 8075cj elseet (decoratiehuys) voor langs brengen (winkel nifterik sr. ) flyers onder ruitenwisser is zonder pardon de doodstraf ^^ |
|
||||
|
||||
komen toch wel meer mensen ^^ via facebook wordt er ook bijgehouden wie er allemaal komen
|
||||
|
||||
Wie komen er nog meer!?
laat het een succes worden, wij hebben er moeite in gestoken en wij vragen aan iedereen dat ook te doen, zodat dit een leuke en gezellige dag kan worden en eventueel herhaald kan worden
|
||||
|
||||
moet goed komen bro
|
|
|||
|
|||
ik heb me aangemeld, kom met 3 auto's waarvan 1 ik, 1 iemand die miss heeft ingevult ivm werk (op zondag ) en nog een waarvan ik niet eens weet of die lid is hier (en weet ook niet zeker of die wel komt xd )
probeer nog meer te verzamelen maar ik ben der iig |
|
||||
|
||||
Quote:
goed bezig! laten we hopen op een beetje droog weer en we maken er een leuke dag van ^^#SUPER
|
|||
|
|||
Ik geloof dat er vanuit Apeldoorn plan is met een man of 20 en rond de 10 auto's te komen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
kijk dat zijn goede berichten! we zijn erg benieuwd want apeldoorn is toch mooi dichtbij en we kijken graag een keer goed naar alle dub's auto apeldoorn ^^
|
||||
|
||||
Dat zijn de berichten welkom!!!! Word gezellig
|
|
||||
|
||||
Wilde eigenlijk langskomen met de mk2 maar het afronden van m'n wielen loopt uit, liggen volledig uit elkaar en moeten nog gemonteerd/geklokt enzo worden. Reserves heb ik niet meer mss kom ik wel ff met de 4!
|
|
||||
|
||||
Alles is welkom zolang het vag is hoeft niet speciaal/zeldzaam te zijn
|
|
|||
|
|||
Quote:
Afspreken bij kfc om half 11? En van daaruit in collone via epe over de snelweg? Btw wat is het exacte adres van de parkeerplaats van de meet?
MK2 Jetta Coupe 1.8 GL '88 - Borbet type A Last edited by GinoGJ : 13-11-2012 at 22:21. |
|
||||
|
||||
kijk helemaal top, wij zijn er rond 10-half 11.
dit is het adres: Restaurant Routiers Nunspeet Bezoekadres: Rijksweg A28, tussen Nunspeet en Harderwijk Postadres: Postbus 45, 8070 AA, NUNSPEET.
|
|||
|
|||
ik kom ook wel ff met me mk3 gti standje "low"
|