|
|||
|
|||
Velgen-Wizzard gezocht..
Niet voor een VW... maar voor een custom-motorfiets project.
Aangezien er hier nogal wat staal word verbreed/versmald/verzaagd/verlast... Ik zoek iemand die een oplossing weet voor mijn probleem. Ik ben momenteel een motorfiets aan het verbouwen, het is de bedoeling dat zowel voor als achter een enkelzijdige wielophanging in komt. Nu leek het mij gaaf om in plaats van de standaard aluminium wielen te gaan werken met stalen velgen.. Achter zou na wat meetwerk niet zo'n probleem moeten zijn.. Echter voor is lastiger.. Specificaties voor het voorwiel moeten worden: - 17 inch - 4x100 steek - er moet een 120 band op kunnen - ET van 51mm Zie hier wat foto's van het project, aan de achterzijde komt dus ook nog een single-sided-swingarm in. Dit is even snel de velg en een doorsnede daarvan: Ondanks dat het een tweewielerproject is hoop ik dat iemand mij in de goede richting kan sturen naar iemand die dit voor elkaar kan boxen... Last edited by scheffers : 08-10-2012 at 21:55. |
|
||||
|
||||
waar kom je weg?maat van me zit in kuinre,die heeft vaker dit soort dingen bij de hand.
www.vdbworks.nl
|
|||
|
|||
Ik zit zelf in Tilburg,
Ah! VDB, die kent ik wel, is bekende in de motor-fiets wereld, wist eigenlijk niet dat hij ook wielen deed.. |
|
||||
|
||||
Leuk idee, jammer dat er een GTS1000 voor sneuvelt, maar deze had wel wat TLC nodig zo te zien
|
|
|||
|
|||
haha nou.. hij is er toch wel degelijk voor gesneuveld.. heb hem zaterdag gehaald in Heemskerk.. 200KM getoerd.. zondag uit elkaar
|
|
||||
|
||||
Neem anders eens contact op met Ralf, www.qustoms.nl Hij is momenteel voor een klant een motorfiets aan het verbouwen met meerdelige stalen wielen.
Qustoms Airride Bike