|
|||
|
|||
vw passat 35i arriva 1.8
hallo,
Ik zet hierbij mijn passat te koop, ik ben namelijk opzoek naar iets ander. bouwjaar 1993 motor 1.8 ABS luxe? geen stuurbekrachtiging apk tot 13-09-2013 km stand staat nu op 102xxxkm aantoonbaar echte km's. distributie vervangen bij 101xxxkm passat ziet er van buiten niet slecht uit maar zal ook geen schoonheidsprijs winnen. voorschermen zijn niet je van het vanwege uitrollen, achterklep heeft wat roest en de linker voor en achterdeur hebben beetje roest onder op de hoek. voorderest staat hij gewoon goed in de lak, en wordt regelmatig gepoetst. technisch is de passat gewoon goed, motor loopt goed, geen rare geluiden. distributie is bij 101xxxkm vervangen, dus ken er voorlopig weer tegen aan. motor vebruikt weinig tot geen olie en haalt een respectabel verbruik van 1:10 in de stadt tot 1:14 op de snelweg. passat staat op schroefset, en kan verkocht worden met lenso's of staal. de lenso's zijn echt in nieuw staat, aleen banden zijn aan de binnenkant afgesleten. zit ook nog composet van pioneer in en subwoofer van excalibur, radio is ook van pioneer. en kan tegen meer prijs worden overgenomen. prijs voor dit moois is op stalen velgen en standaart radio 625€ op de lenso's wordt dat 800€ en alles bij elkaar met velgen en audio vraag ik 900€ prijzen zijn bespreekbaar, maar hou het reeel. mocht je interesse hebben, stuur me een pb, of mail me op beer_plinting@hotmail.com. of bel of sms op 0646624784 auto is te bezichtigen in schagen, noord-holland op de lenso's op staal |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
upje voor deze jonge,
heeft mij netjes de pbtjes beantwoord!! succes met de verkoop...............
|
|||
|
|||
(In)ruil met jetta ?
http://www.volksforum.com/forum/sho...etta+schroefset nieuwe bandjes zijn er bij, geen minpunt meer.. |
|
||||
|
||||
Is ie nog te koop?
|