|
|||
|
|||
Onderdelen VW Golf 1.9 td, 1.6 d/td, VW T2, Golf1
Beste liefhebbers
Ik heb hier nog wat zaken liggen die weg mogen: veerpoten met schokbrekers voor verlagingsveren. De ene schokbreker is iets minder, de andere is top! Samen€30,- Luchtfilterhuizen(2x) VW T2 bus €20 p.s. Draagarmen Golf1 met rubbers: samen €20,- Oliebadfilter voor luchtgekoelde VW €20,- Ontsteking luchtgekoelde vw, weet niet welke.€20,- Motorsteun met zeer mooi rubber vw Golf1 1.5 automaat €20,- Oliebadfilter voor luchtgekoelde VW €20,- Koelhuis origineel vw in goede staat vw t2 1600 cc motor €30,- Verlagingsveren set voor en achter €30 (veren achter staan dus niet op de foto) Drukgroep en koppelingsplaat vw kever 1600 cc €20,- Inlastspruitstuk 1.9 td aaz €20,- Inlaatspruitstuk golf 1/2 1.6 d 20,- Carterpan 1.9 td €20,- Nokkenas Golf 1/2 1.6 TD €25,- Olie filtersteun Golf 1/2 d/td €15,- Hele goede, harde en mooie GTi bijrijdersstoel. Heeft alleen een naadjes los bij de zitting.€50,- Isolatiematje voor een Golf1 1.5 automaat(op de tunnel)€10,- Schakelkabels Golf1 1.5 automaat €20,- Zekeringkast Golf1 €30,- Nog een zekeringkast Golf1 zonder klepje €15,- Motorsteun rubber Golf1 nieuw €7,50 Nog een nieuw motorsteun rubber Golf1 €7,50 Krukas poelie Golf2 1.6 td code jr €10,- Olievulpotje vw t2 €10,- Krukaspoelie vw t2 €10,- Reacties graag via pb Groet Coen Last edited by Coen72 : 23-10-2012 at 09:53. Reason: Nieuwe onderdelen toegevoegd! |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, hier komt ie: Op te halen in Nijmegen of Zeeland(nb). Verzenden is voor de meeste spullen mogelijk. Kosten koper. |
|
|||
|
|||
Hey Coen is de tellerbak nog aanwezig en is deze werkend?
De mijne heeft kuren namelijk.
|
|||
|
|||
die krukaspoelie kan je die ook versturen?
|
|
|||
|
|||
de waterpomp,op welke modellen past die?
|
|
||||
|
||||
die waterpomp past toch ook gewoon op een golf 1 gti?
1.8 8v zo ja dan heb ik wel intresse. |
|
|||
|
|||
Hoi Height
Passen zal ie wel ja. Of de pomp ook voldoende capaciteit levert voor een 1.8 gti durf ik niet te zeggen. Misschien dat kenners je hier iets zinnigs over kunnen vertellen. Bij interesse graag even een pb-tje Groet Coen |
|
|||
|
|||
Nieuwe zaken toegevoegd!
En up! |
|
|||
|
|||
VAG waterpomp verkocht!
Up |
|
|||
|
|||
Heteluchtkanon verkocht
Up |
|
|||
|
|||
Gti stoel verkocht!
|
|
|||
|
|||
Uppie
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
niet toevallig de voorste motorsteun van een mk1 automaat nog liggen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb alleen de steun aan bakzijde Groet Coen |
|
|||
|
|||
schakelkabels nog aanwezig?