|
|||
|
|||
Schade/verzekering kwestie/vraag?
Hallo,
Ben zo net bij iemand achterop gerede! Voorkant in de prak, lekker kut allemaal! Maar nu betaalde ik omdat ik beginnend bestuurder ben in een golf v al 110 eu pm verzekering. Nu dat ik deze schade wil gaan maken en die van de tegenpartij gaat mijn verzekering met 60 eu pm om hoog! Ik wil m'n auto gewoon gemaakt hebben natuurlijk (aardig wat kosten) dus moet wel via de verzekering, alleen die 60 euro staat me niet!! Weet iemand of het nog nut heb om een no claim beschermer er nu bij te nemen? Of kan je je schade laten maken en dan van verzekeraar wisselen zondag dat je je negatieve schade vrije jaren mee neemt? Heeft hier iemand ervaring mee? Alvast bedankt als je mij kan helpen! Mvg Sander |
|
|||
|
|||
o ja tuurlijk, en anderen meer premie laten betalen omdat jij het wil ontduiken mooie boel
no claim beschermer lijkt me ook sterk dat ze dat nu nog goedkeuren nog foto's? |
|
||||
|
||||
Nee, ik denk dat je er niet aan ontkomt om hogere premie te gaan betalen.
Tenzij je op een oud wrak bent gereden en een afspraak met diegene maakt om het buiten de verzekering te doen? Je betaalt immers per jaar € 720 euro meer. Reken uit wat voordeliger is. Als je overstapt naar een andere verzekeraar nemen ze niet altijd je jaren over, doen ze dat wel checken ze altijd bij je vorige verzekeraar. Hoe dan ook, lekker balen dus |
|
||||
|
||||
Is de schade erg aan de voorkant?
Denk dat je al snel voordeliger bent om het zelf te repareren. Is meestal wel het geval
|
|||
|
|||
Quote:
Nee schade is al gemaakt gewoon op mijn kosten! Wel irritant die mensen die altijd zo wijs moeten doen op een forum.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de info! Maar t is al opgelost gewoon via m'n allrisk verzekering! Ik kon niet zo 123 3500 euro op hoesten |
|
||||
|
||||
dan is de keus dus snel gemaakt
|
|
||||
|
||||
Wees blij dat je een verzekering hebt, als ik dit zo hoor!
|
|||
|
|||
Quote:
Dat ben ik zeker!! |