|
|||
|
|||
wielen lopen aan
Ik zit met het volgende.
Ik heb een golf 6 gti gekocht, maar nu merk ik dat als ik helemaal afdraai het lijkt alsof mijn wielen in mijn kassen schuren? Het is zeker niet hard, maar ik hoor het alleen als ik mijn stuur de laatse cm dat het kan draaien beweeg. Is dit normaal of? De wagen is helemaal origineel met originele velgen en originele vering. grts dylan |
|
|||
|
|||
Dit lijkt me niet helemaal normaal nee..
Ligt er niet een verkeerde band op de velg? (banden te breed?) Mvg
|
|||
|
|||
Quote:
alvast bedankt voor de reactie. Ook hier staan de originele banden er nog op grts |
|
|||
|
|||
Verkeerde ET waarde van de velgen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Had ik ook aan zitten denken, maar dit lijkt mij sterk met een ori velg? |
|
||||
|
||||
zeker weten dat het een band/wiel is dat schuurt? heb het ook eens gedacht, bleek het wiellager niet in orde te zijn.
|
|||
|
|||
Heb je de auto particulier gekocht of bij een dealer ofz? Anders ff mee terug gaan ofcourse
|
|
|||
|
|||
Even controleren op schaafplekken in de wielkas.. Als er wat schuurt moet het zichtbaar zijn..
Anders even maximaal sturen beide kanten op en voelen met de hand.. En anders even een bezoekje aan de stealer:-) Mvg
|
|||
|
|||
thanks voor de reacties!
Van zodra ik kan gij ik idd eens kijken in de wielkasten zelf of het effectief wel schuurt. Dit was mijn eerst egedacht omdat het zo klonk. Ik heb deze particulier gekocht uit duitsland, dus terug gaan zit er in dit geval niet in :p Verder ben ik er echt supper tevreden van! nergens problemen mee. Enkel dit dan, maar zelfs nog stuur ik bijna nooit helemaal af. grts dylan |