![]() |
|
|||
|
|||
![]() VERKOCHT !
Auto staat in Dedemsvaart (OV) Voor foto's zie : http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...gdxw%3D%3D&df=1 Hallo, Ik wilde een kort verhaal houden, inmiddels is hij behoorlijk lang geworden. Ruim 2,5 jaar geleden kocht ik deze kever, hij was rood en vaal. Hij had jaren stil gestaan in een garage. In mijn vrije tijd ben ik bezig geweest met het opknappen van deze kever. Zoals je ziet, heb ik weinig vrije tijd en daardoor er ook maar liefs 2,5 jaar over gedaan. Het las werk (bodem) was al door de voorganger gedaan. Echter de rest moest allemaal nog gebeuren. In eerste instantie was mijn idee om een "low"-budget kever te bouwen. Maar dit is helemaal uit de hand gelopen. Inmiddels is hij sinds 26-06-2012 weer voor het eerst sinds jaren APK-gekeurd, uiteraard in 1x behaald. Hij is tijdens de apk geheel nagekeken, en waar nodig afgesteld/aangepast. Zoals je hieronder kunt lezen is er een waslijst aan dingen gebeurt, en ik weet zeker dat ik wat vergeten ben. Alle facturen zijn aanwezig, die krijg je er allemaal bij. Evenals een werkplaatshandboek. Omdat ik te weinig privé tijd heb en daarnaast ook nog actief motor rij, heb ik voor mijzelf een keuze gemaakt dat er geen ruimte meer is voor de kever. En dat het beter is dat hij weggaat. Kortom, buiten deze kever krijg je ook nog dozen vol materiaal oftewel de complete hobby dus. Ik wil hem niet "weggeven", maar ik besef dat het geld en tijd wat ik erin heb gestoken nooit meer terug ga krijgen. Vandaar dat ik de bovenstaande vraagprijs hanteer. Daarvoor krijg je een hele toffe kever voor terug. Die er weer jaren tegen aan kan gaan. Alleen de zes velgen plus banden vertegenwoordigen al een waarde van ruim 1000 euro ! Ik zou zeggen, kom hem zien ! Bieden mag, maar moet niet beledigend zijn. (IN)RUIL IS EVENTUEEL MOGELIJK (OLDTIMER AUTO OF MOTOR) Chassis en carosserie : - Uiteraard het nodige laswerk. - Satijn Wit laten spuiten (zowel binnen als buiten). Industrielak, krasvast. - 4x remcilinders vervangen incl. remmechaniek. - 4x nieuwe remslangen. - 6x nieuwe Porsche velgen. (nieuwwaarde van €112,00 p/stuk !) - 4x Porsche wieldoppen. - 6x nieuwe banden (2x145 / 2x175 en 2x185). - 4x nieuwe adapterplaten van 4x130 naar 5x205. - Nieuwe remtrommels (4x100 en 4x130 steek). - Gehele onderkant behandeld en getectyleerd. - Alle rubbers zijn vervangen (raam/deur/etc). - Nieuwe koplampen met aansluitingen vervangen. - Nieuwe voor en achterbumpers.- Nieuwe kentekenplaten (oude gele zijn aanwezig). - Alle chromen strips zijn vervangen. - Nieuwe treeplanken met extra reserve strips. -Voor en achter-as-keringen vervangen, tevens vooras gesmeerd. - Nieuwe dropped spindels + de achterkant 1 tandje verlaagd)- 4x nieuwe schokbrekers. - Stuurhuis gereviseerd.- Hoofdremcilinder gereviseerd. - Pedalen/schakelpook en handrem gereviseerd.- Raammechaniek vervangen. -En ik heb nog HEEEEEEEEEEL veel niet genoemd. Interieur : - Stoelen/bank zijn in een zeer nette staat (zwart-skai). - Verwarmingsgaten zijn afgedopt. (simpele mech. ventilatie aanwezig) - Nieuwe deurbekleding (voor en achter). - Tapijtset volledig vernieuwd en vervangen. - Alle Electra is nagekeken en waar nodig vervangen. Motor (moet nog wel loodtoevoeging in) :1200cc -Olie vervangen. -Oliefilter vervangen.- Krukaskering vervangen. - 4x nieuwe bougies. - Verdelerkap vervangen met contactpunten. - Nagekeken en kleppen gesteld. - Carburateur gereviseerd (o.a. ultrasoon gereinigd en nieuwe sproeiers,etc). - Andere luchtfilter. - Nieuwe Benzinefilter met slangen. - Verwarming afgedopt. - J-pipes gemonteerd en nieuwe chromen eindstukjes - Nieuwe Accu - Kleppen gesteld en kleppendekselpakking vervangen Wat moet er nog aan gebeuren : - Wat kleine dingetjes (niet noemenswaardig) - Hemel aanschaffen en monteren - Rubberen dashboard aanschaffen en monteren (niet noodzakelijk) Extras : - Een aantal dozen met extra onderdelen (nieuw en gebruikt) - Vele rekeningen en boekjes (DVD/CD met foto’s) - Metalen-Dakrek- Billet style Dash- Andere sierstrips voor op de treeplanken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Stanley : 15-09-2012 at 19:12. |
|
|||
|
|||
![]() Foto's toegevoegd en tevens een kick !
Inruil is mogelijk !! |
|
|||
|
|||
![]() Kick, en wie heeft belangstelling (eventuele inruil is ook mogelijk !!!)
|
|
|||
|
|||
![]() Sold !
|