![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toch maar een projecttopic aangemaakt voor mijn nieuwe aanwinst.
Dit was mijn vorige trots: een VW Polo 1F GT van 1980: ![]() Deze is inmiddels naar een andere liefhebber gegaan en dit is mijn nieuwe trots: Een VW Golf 1.8 8V GTI van 1990. Hij staat inmiddels al een jaar of 5 a 6 stil, dus er moet nog wel wat aan gebeuren. Maar het interieur en het lakwerk zijn nieuw. Er is nog niks mee gereden. De Golf heeft een nieuwe schroefset en prachtige BBS wielen. En hij is uitgevoerd met een digitaal dashboard ![]() De foto's: ![]() ![]() ![]() Inmiddels een nieuwe einddemper binnen en alle andere onderdelen voor het grote onderhoud. Dus alle vloeistoffen, ontsteking, bougies, filters, distributieriem, V-snaren, waterpomp, thermostaat, sensoren en diverse leidingen worden vervangen door nieuw materiaal. Inmiddels 1 zaterdag mee bezig geweest en de rest moet dus nog in de vrije uurtjes en zaterdagen, Dit seizoen wordt niks meer, maar hij is af voor het volgende seizoen. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. Last edited by Joan : 12-06-2013 at 14:51. Reason: Update |
|
||||
|
||||
![]() prachtig exemplaar
gr brian
|
||||
|
||||
![]() anders neusje erop (grill, koplampen,knippers en mistlampen) en dan issie echt uber. mooie kleur ook.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee joh, alleen geen embleemloos en dubbele koplampen zonder booskijkert. ![]() Mooi ding hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() Erg nette kar !
Alleen die heldere autostyle verlichting in het front kan echt niet ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier Joan jonge..
Jij ook hier ![]() Mooi golfje hoor, Bijna net zo mooi als mijn Jetta :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey das de oude van mn maat, heb ik het schroefsetje nog onder gezet bij mij in de kelder.
Super dikke kleur in de zon! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto, ik sluit me aan bij de meute
![]() |
|
||||
|
||||
![]() das ook het enigste wat er veranderd moet worden aan deze auto, voor de rest is ie superr dik!!
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen zeg, prachtig interieur ook
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ik ben tegen de meute... ik vind deze neus eigenlijk wel erg mooi niet alles wat oem is is mooi hoor
afscheiden van de rest is beter
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor alle reacties.
Ik ga de auto eerst maar eens rijklaar maken en dan kijken we weer verder. Ik ben absoluut fan van OEM, maar ik vind dit heldere i.c.m. deze kleur ook niet verkeerd. |
|
||||
|
||||
![]() Top! Heb je ook een fotootje van dat digitaal dash?
|
||||
|
||||
![]() Schitterend mooie Golf!
![]() Mist alleen een ruitenwisser... ![]() Voor de rest, ff poetsen en genieten van dit karretje!
|
|||
|
|||
![]() Vandaag de nieuwe uitlaat binnen gekregen en alle koelwaterflenzen. Die waren 5 jaar ook niet meer in de beste staat.
Hopelijk volgende week weer aan de klus! |
|
|||
|
|||
![]() prachtige 2 zeg!
![]() stond deze 5 jaar stil, dan heeft heeft de lak het netjes gehouden in die tijd! zeker verwarmd en droog gestald geweest! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die auto is in de jaren dat hij stil stond vaker gewassen dan dat de meeste mensen hun dagelijkse auto doen
![]() Heeft een poos bij mij onder in de kelder gestaan en heeft de laatste 2 jaar bij de vorige eigenaar onder de carport gestaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie Golf! Kleur is ook uitermate geslaagd!
|
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels weer wat onderdeeltjes op de kop getikt dankzij Nando!
* embleemloze grille (enkele koplamp) met rode bies * originele G60 mistlampen voor in de bumper * verstelbaar nokkenastandwiel En vant weekend of begin volgende week halen we de Schrick 276° nokkenas op. |