|
|||
|
|||
schroefset polo 6n
te koop
schroefset voorzijde tuningart, achterzijde Ta technix. ik heb deze schroefset vorige week gekocht alszijnde voor een golf mk2, maar blijkt na montage van een polo 6n te zijn. het setje is ongeveer 500 km oud is goed gangbaar, inclusief stelsleutel. de prijs voor deze set is 150 euro of een bod in de buurt ervan. of eventueel te ruil tegen een schroefsetje voor een mk2. op te halen in 't veld noord-holland. bij interresse ben ik bereikbaar via de pm of op nulzes 21516264. foto's
|
|||
|
|||
up
|
||||
|
||||
Schroefset van een Polo 6n moet toch gewoon passend zijn voor onder een mk2?
Tevens geschikt voor: - VW Golf 3 (cabrio) - VW Vento - VW Golf 2 - VW Jetta 2 - VW Polo 6N - VW Corrado - VW Passat 35i - VW Caddy 2 (voorzijde) - Seat Inca (voorzijde) - Seat Ibiza - Seat Cordoba |
|
|||
|
|||
Past zeker wel. Poten zijn alleen korter.
Achter vooral. Heb zelf ook 2x een polo set gemonteerd gehad op een golf 2 en golf 3. Gaat goed laag |
|
|||
|
|||
125 euro ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
sorry voor de late reactie, was naar wolfsburg de afgelopen dagen. ja het past wel, alleen zijn de achterpoten ongeveer 20 cm te kort zelfs op de hoogste stand lag hij op de grond.
|
|||
|
|||
gereserveerd
|
||||
|
||||
Quote:
En wat is het probleem dan?
|
|||
|
|||
verkocht, en opgehaald slotje aub
|
|||
|
|||
Ik doe je bod jij zegt is goed en dan is het nu verkocht en opgehaald.
Fijne vent ben jij |
|
|||
|
|||
pm. beller is sneller, slotje aub.