![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
Voor mijn Golf1 ombouwprojekt naar 1.6 td zoek ik iemand die mij voor een krat bier of een kleine vergoeding wil helpen bij het op tijd zetten van mijn dieselblok en het afstellen van de dieselpomp. Ik heb de handleiding op het forum gelezen over dit onderwerp, en op zich zou ik er wel uit kunnen komen, ware het niet dat ik geen afstelgereedschap heb(o.a. Micrometer), en dat ik het blok gekocht heb zonder distributieriem erop. Ik weet dus niet hoe de brandstofpomp afgesteld staat. Of misschien hebben jullie tips hoe ik kan bepalen of de pomp correct staat? Maar dan nog moet hij fijn afgesteld worden.. Is er iemand die in de buurt van Zeeland, Noord Brabant woont en mij een keer een uurtje of twee wil helpen hiermee? Groetjes Coen |
|
|||
|
|||
![]() Nobody?
|
|
||||
|
||||
![]() DÁ-BRT hier op het forum kan het mijn zijn ogen dicht, zat in Beuningen (rond Nijmegen), weet niet of hij daar nog woont...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank je voor je reactie. Ik ben inmiddels heel fijn geholpen ![]() Groet Coen |
|
||||
|
||||
![]() @Coen: Sjors vertelde nog over je. Mooi dat het opgelost is!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook problemen, heb de distributie vervangen. En alles optijd gezet, alleen bij het starten komen er blauwe wolken uit. Als hij al aanslaat,met gas.
Ik heb hem met een micrometer afgesteld op .86 kan het zijn dat de lucht door het plaatsen van de micrometer de doorstroming beinvloed? Ik woon in tuitjenhorn (vlakbij Alkmaar), misschien iemand in de buurt die dit vaker gedaan heeft? |
|
||||
|
||||
![]() Staat je nokkenas op tijd?
En stel de pomp maar eens op 0.95 waar jij hem op hebt gezet is veel te laat. Blauwe wolken is olie wat verbrand. Wit / grijs is diesel