#1
|
|||
|
|||
claxon aansluiten
Mijn claxon van me type 1 doet het niet
Als ik hem gewoon aansluit zoals het hoort dan krijg ik een conflict met me alarm Nu wil ik een andere circuit aanleggen Wie kan me zeggen hoe ik dat moet doen |
#2
|
|||
|
|||
Claxon is massa geschakeld
Denk dat het slimmer /makkelijker is je alarm anders aan te sluiten |
#3
|
|||
|
|||
Ik zou dat alarm eruit gooien en het electrisch orgineel houden / maken
Wat heeft een alarm nog voor zin op een oude golf 1?
__________________
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 |
#4
|
|||
|
|||
Kan ik niet gewoon een plus draad trekken ?
En waar moet hij dan natoe ? Min zit er namelijk al op |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
+ naar de + van de accu Met zekering er dan tussen |
#6
|
||||
|
||||
Als je dat zo doet toeter je toch non stop? Als de verbinding naar de massa er al ligt
|
#7
|
|||
|
|||
massa draad maakt toch kontakt met de metale klip op je stuurnaaf
Daardoor gaat de toeter toch ? Plus naar de accu snap ik MAAR waar gaat het andere eind dan natoe ???? |
#8
|
||||
|
||||
Je massa van de toeter gaat via je stuurnaaf naar je stuuhuis en vanaf je stuurhuis naar het chasis zo maakt je toeter massa.
als je je stuur verwijdert zie je als het goed is 1 sleepring op je stuur en op je naaf nog een pen die contact maakt met je stuur Deze kabel komt vanaf je toeter naar je stuur. leg deze is aan je massa kijken als je toeter het doet. zoja dan zul je je massa probleem van je toeter moeten zoeken in je stuurnaaf vermoedelijk zijn het je kniegewrichtjes van je stuurstang die geen massa meer maken naar je stuur huis toe. even kort door de bocht het is niet mogenlijk zonder veel aanpassingen om je toeter te laten werken met je originele schakelaar(je stuur). puur omdat deze massa maakt doormiddel van je stuurnaaf. Groeten johan |