|
|||
|
|||
golf 2 16v kr
Ik verkoop mijn Witte golf 2 gti 16vKR op dikke bumpers, wagen is van 1990 en heeft nu 223000km
in december zonder probs gekeurt geweest wat is er allemaal vernieuwd: -gereviseerde boite + versterkte ambriage -4 versterkte cardankoppen -bougies -bougiekabels -delcokap -rotor -bobijn -remblokken voor en achter -motorsteunen -oranje pinkers -us achterlichten -supersprint uitlaatlijn enkel laatste pot origineel -spagetti collecteur(nog niet geplaatst) -Ts automotive schroefkit(inc papieren voor keuring) -andere zwarte vloermat zgan -kriksteunkapkes in de zijlijsten -compleet gepolierd -16v logo voor in de gril er zijn nog een aantal onderdelen bij zoals originele vering enzo velgen die erbij zijn 14" alu golf 3 velgen met keuringbanden 17" borbet C met 185/35 eventueel sebring G60 wielen zonder banden enkele weken terug is hij op de testbank geweest bij DVX en daar behaalde hij 141.5pk en 189nm koppel wagen word verkocht omdat ik na lang zoeken eindelijk DE wagen heb gevonden waar ik zot van ben prijs voor al dit leuks is 5350euro word enkel aan een liefhebber verkocht want in deze staat worden ze zeldzaam enkele fotokes van afgelopen maanden LET op: bbs velgen zijn al verkocht Last edited by soersie : 17-07-2012 at 12:51. |
|
|||
|
|||
Hup 142pk op de bank
|
|
|||
|
|||
Hup
|