Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-07-2012, 17:51
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default motor valt uit in draai in in lage toeren!

hallo , ik ben hier net nieuw had een vraagje ivm met mijn mk1 ben net op onderhoud geweest en sinds dien valt hij uit als ik een scherpe bocht neem in 2de versnelling (koppeling ingedrukt) wat kan dit zijn , bezine heb ik genoeg olie ook , asap reactie aub dank u! ,, Wesley Nijs
Reply With Quote
  #2  
Old 11-07-2012, 17:54
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

ik zou zeggen,als ie niet uitvalt als je de koppeling niet intrapt,is er toch niks aan de hand?of is er een reden dat je ontkoppeld een scherpe bocht maakt?is het ook in andere versnellingen dan de 2?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #3  
Old 11-07-2012, 17:56
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default

ja dan is het ook zelf als ik niet in versnelling sta en gewoon men kopeling niet ingedrukt heb
Reply With Quote
  #4  
Old 11-07-2012, 18:09
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

oke,even opnieuw dan.probeer aub zoveel mogelijk relevante informatie te geven,om te beginnen,wat voor blok staat erin?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-07-2012, 18:11
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
oke,even opnieuw dan.probeer aub zoveel mogelijk relevante informatie te geven,om te beginnen,wat voor blok staat erin?

het is een GTI blok hij is van 1991 heb onderhoud gehad nieuwe distributieriem olie etc.. sinds dat dit is gebeurt als ik een scherpe bocht neem met koppeling ingedrukt of niet valt hij gewoon uit moet opnieuw starten lijkt alsof niets is gebeurt geloof dat het een 1.8 is 110 pk ? echt geen idee wat dit kan zijn heb echt hulp hier mee nodig nog iets weten feel free to ask
Reply With Quote
  #6  
Old 11-07-2012, 18:18
amethist amethist is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 27
Default

ook apk gehad zeker? hebben ze aan je co afstelling gezeten?
Valt de gas klep direct terug of word netjes gedempt door een veer of cilindertje?

Ik denk dat ie te arm staat.
Reply With Quote
  #7  
Old 11-07-2012, 18:25
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

dus als je geen bocht neemt loopt ie pefect?


ps een mk1 is niet van 1991,je hebt een mk2 gti 8v?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #8  
Old 11-07-2012, 18:35
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default

idd da klopt als ik gewoon rijdt loopt die perfect normaal is het toch een golf 1 hoor (tis een cabrio) en nee geen keuring gehad moet binnenkort wel gaan
Reply With Quote
  #9  
Old 11-07-2012, 18:48
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

mk1 gti cabrio?dat bestaat niet.
wat is de motorcode?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #10  
Old 11-07-2012, 18:50
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default

dan moet ik even gaan kijken denk dat nieuwe motor is heb papier erbij waar op staat : 18.IX1995 geen idee wat dit betekent staat op gelijksvormigheids attest heb ook 5 bak ?! waar staat die motorcode ergens? overigens ken ik weinig van motoren kan wel wat van bedrading en interieur etc
Reply With Quote
  #11  
Old 11-07-2012, 18:54
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

ik wil je met alle liefde helpen hoor begrijp me niet verkeerd.maar we zijn nu 6 replys verder en ik weet nog net zoveel als bij mijn eerste reactie.probeer even uit te vinden wat voor motor er precies in ligt,maak desnoods een foto.als het een k-jetronic is zou ik zeggen inlaatslang heeft een scheurtje oid,maar dat zou qua bouwjaar dan weer niet kloppen.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #12  
Old 11-07-2012, 18:58
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default

zal fototoestel even opladen zal dan foto van papieren + motor invoegen ? als dit goed is hoop dat dit kan helpen
Reply With Quote
  #13  
Old 11-07-2012, 20:16
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default

Quote:
Originally Posted by wesley6666
zal fototoestel even opladen zal dan foto van papieren + motor invoegen ? als dit goed is hoop dat dit kan helpen














dat zijn alle foto's van de motor
en dit is het gelijksvormigheidsattest:

hoop dat je hier wat mee kunt
Reply With Quote
  #14  
Old 11-07-2012, 20:58
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

even via hier antwoord op je pm, ik gok zelf op dat je ergens valse lucht trekt met het insturen.kijk je inlaat systeem even helemaal na op losse verbindingen,gescheurde slangen[tjes] etc.in die richting zou het volgens mij moeten zitten.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #15  
Old 11-07-2012, 21:16
wesley6666 wesley6666 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
even via hier antwoord op je pm, ik gok zelf op dat je ergens valse lucht trekt met het insturen.kijk je inlaat systeem even helemaal na op losse verbindingen,gescheurde slangen[tjes] etc.in die richting zou het volgens mij moeten zitten.

geen lekjes te zien maar voor onderhoud deed hij het niet stuurt kraakt ook erg als je draait en een zoomend geluid als je max draaistand staat
Reply With Quote
  #16  
Old 11-07-2012, 22:00
Joris_MK1's Avatar
Joris_MK1 Joris_MK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 774
Default

Weet niet of het ermee te maken heeft hoor, maar heb je stuurbekrachtiging? Als ik even vrij mee mag denken
Reply With Quote
  #17  
Old 11-07-2012, 22:02
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

reservoir zie ik wel dus ik gok van yes.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #18  
Old 11-07-2012, 22:14
Joris_MK1's Avatar
Joris_MK1 Joris_MK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 774
Default

Als je nou stationair laat draaien en je stuurt helemaal naar de uiterste standen, valt ie dan ook uit?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum