|
||||
|
||||
Meeting data's 2013
Seizoen 2012 is nog volop bezig, en toch worden de eerstre voorbereidingen voor seizoen 2013 al weer gemaakt.
Wellicht handig voor zowel organisatie als voor bezoekers van de diverse meetings, om alvast een lijstje aan te maken met meetings en datums die gepland staan voor seizoen 2013. Organisatoren kunnen zo een dubbele datum voorkomen, bezoekers kunnen alvast een notitie maken in de agenda. mocht je als organisatie dus een datum hebben geprikt voor 2013, en deze staat voor 100% vast, geef het a.u.b. aan in dit topic. Ik zal proberen dit lijstje regelmating bij te werken en up to date te houden! Januari: 05-06 Januari Kever winter festijn - Rosmalen Nederland. Februari: Maart: April: 14 April 2e polo 86(c) treffen Holland - Cuijk Nederland Mei: 08 Mei t/m11 Mei Worthersee treffen - Reifnitz Oostenrijk. 25 - 26 Mei Air to move - Borgerswold Veendam Nederland Juni: 2 Juni 7th Arnhem DUB INN - sportcentrum papendal Arnhem Nederland 16 Juni 9e Int. VAG Meeting Asten - Asten Nederland 28 Juni t/m 30 Juni European Bug in - Chimay Belgie. Juli: 14 Juli Keverdag Noord-Holland - Schagen Nederland Augustus: September: Oktober: November: December:
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 26-07-2012 at 17:46. |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/calendar.php?
voor degenen die wel al definitief zijn
|
||||
|
||||
Quote:
klopt Tjaap, maar buiten veel, heel veel, verjaardagen, zie ik daar voor 2013 niets in staan, of doe ik wat fout?
|
||||
|
||||
nee, je (ze) moet(en) de evenementen natuurlijk wel invullen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ah! Zodra ik hier een datum door krijg, zal ik het daar gelijk invullen.
|
||||
|
||||
14 april 2013: 2e polo 86(c) treffen Holland te Cuijk
www.polotreffen.nl
|
||||
|
||||
Toegevoegd: 2 juni 7th Arnhem DUB INN.
|
|||
|
|||
Handig topic!
|
|||
|
|||
Zondag 16 juni 2013 zoals gebruikelijk op vaderdag dus 3e zondag in juni 9e Int. VAG Meeting Asten te Asten Nederland
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toegevoegd, en ook keverdag noord Holland toegevoegd.