#1
|
|||
|
|||
Kijkje gaan nemen voor m'n eerste 1er
Ben vandaag naar een nette einser gaan kijken.
geel van kleur (wat me eerste wat tegen hield) maar eens hij voor m'n neus stond viel dit best mee. volgens de eigenaar nog steeds de 1ste lak. al vond ik op de deur binnen een kleine loper ter hoogte van de deurvergrendelknop, Vraag 1: kan het dat men op een wagen van 76 al eens een druppeltje op de lak terugvindt? De einser is een 5d model, lekker makkelijk. En er zit een lekkere AJQ 20vt met kms management systeempje in. Ding trekt lekker door en op de 195/50/15 durfde ie wel eens door te spinnen in 2de en 3de. Nu was de einser org een 1.1 en de eigenaar vertelde me iets over 3 extra motor ophang punten. Vraag 2:ik weet dat je ergens iets moet omlassen (van lezen hier op forum) maar een totaal van 5 punten is mij een onbekende? De einser staat ook nog niet op kenteken al zou dit normaal wel in orde moeten raken. Voor zijn leeftijd zag hij er echt wel netjes uit Vraag 3: heeft een tietentacho-dashboard onderaan bij de stuurkolom en onderaan bijrijder presskartonnen afdekplaten? Die afdekplaten vlogen zowel links als rechts onderaan het dashboard wel uit hun ligplaats bij wat brutere versnellingen. Er waren wel enkele ouderdoms verschijnselen terug te vinden, de middenconsole waar een stukje afgebroken was een achterklep die niet uit zich zelf open blijft, wel allemaal zaken die makkelijk en vrijwel goedkoop te vervangen zijn. een toekomstige Einser Fahrer
__________________
'70's Golf fährt man nicht, Golf spielt man |
#2
|
|||
|
|||
Quote:
Normaal zou het geen probleem zijn, enigste probleem is dat je waarschijnlijk niet kan aantonen waar het blok vandaan komt. Als het ze het bloknummer gaan controleren kun je wel tegen een probleem aanlopen als deze niet op legale wijze is verkregen Zelf zou ik er niet van uitgaan dat het nog de orginele lak is, klinkt namelijk als een behoorlijke hobby auto waarbij ze waarschijnlijk zoizo de motorruimte opnieuw hebben gespoten. Maar is dat zo'n probleem ?? Als het maar netjes gedaan is.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#3
|
|||
|
|||
1 Als de auto echt nog helemaal in de fabriekslak zit dan zitten er geen lopers in, dus waarschijnlijk toch al eens wat bijgespoten.
2 Een 1100 heeft origineel geen oren op de chassisbalk voor de motorsteun aan de distributiezijde, deze zijn er dusb ingelast voor montage van de 20v. Verder zit er geen verschil in de steunen. 3 dat karton hoort met van die plastic dopjes vast te zitten, anders een paar mooie zwarte parkertjes en het is opgelost. Dat je achterklep niet open blijft komt door dat de gasdempertjes lam zijn, kosten een appel en een ei en zijn zo vervangen. Enne geel is weer eens wat anders |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
De motor zou aangekocht zijn bij audi parts in Erp al moest ie die wel nog eens mailen of schrijven ivm een bewijsdocument. we zijn er mee bezig, ik koop hem toch niet voor ie op kenteken staat.
__________________
'70's Golf fährt man nicht, Golf spielt man |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Als hij eenmaal op kenteken staat is het geen probleem
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#6
|
|||
|
|||
Heb je een link naar de verkoop advertentie. Misschien kennen mensen van hier de auto wel en kunnen je zodoende nog veel meer informatie geven over de auto.
__________________
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 |
#7
|
||||
|
||||
toch had ik paar flinke lopers in de motorruimte , 1e lak
|
#8
|
|||
|
|||
Komen met de dag dichter...
__________________
'70's Golf fährt man nicht, Golf spielt man |