Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-07-2012, 20:39
jo_vr6 jo_vr6 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 431
Default verstelbare toplagers.... golf 3???

Hee hallo!!

Ik ben opzoek naar verstelbare toplagers voor mijn golf 3.

Zodat ik mijn schroefpoten al camber kan geven!

Zo kom ik ook wat beter weg met mijn velgen namelijk!

Ik hoop dat iemand wat weet ???

Gr joey.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-07-2012, 20:58
jones jones is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,153
Default

Reply With Quote
  #3  
Old 02-07-2012, 08:23
jo_vr6 jo_vr6 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 431
Default

Oke!! Bedankt! Maar kk kom er zo gauw niet helemaal uit maar zijn deze compleet zo klaar voor montage??

Mijn duits is niet zo heel denderend!! Hahah
Reply With Quote
  #4  
Old 02-07-2012, 08:31
jo_vr6 jo_vr6 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 431
Default

Anders kom je zeker op universelen toplagers uit? En dan moet je ook veerschotels veranderen toch?
Nou maakt dat niet uit want ik moet ze zo ver mogenlijk naar binnen kunnen zetten!

Ik had laats ook die toplagers gezien die die je er los op moet schroeven! Dus de veerschotel vlak maken. en dan kwam die daar plat op zeg maar en dan kon je daar je veerpoot mee naar binnen stellen!

Ik heb ze het laatst gezien op een engelse wagen!

Maar goed dat zullen universelen zijn denk ik?
Reply With Quote
  #5  
Old 02-07-2012, 09:57
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Misschien even off topic, maar heb je er ook al bij stil gestaan dat je hiermee heel je wegligging om zeep kan helpen en erg vaak nieuwe banden kan leggen

On topic; deze bedoel jij:
http://www.keansuspensions.be/others/
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM

Last edited by Sven-GTI : 02-07-2012 at 10:00.
Reply With Quote
  #6  
Old 02-07-2012, 10:02
patjetta patjetta is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,938
Default

Kom je met de fusee bouten niet ver genoeg dan?
Lijkt me ver gezocht om zo je camber te stellen
__________________
Jetta mk2
Reply With Quote
  #7  
Old 02-07-2012, 10:18
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default




Zoiets
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
  #8  
Old 02-07-2012, 11:44
jo_vr6 jo_vr6 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 431
Default

Alles voor de juiste "stance" he!! Haha die laatste is iets te overdreven...... ietsje maar hoor!! Hahaha
Reply With Quote
  #9  
Old 02-07-2012, 15:10
M1974 M1974 is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 548
Default

Quote:
Originally Posted by patjetta
Kom je met de fusee bouten niet ver genoeg dan?
Lijkt me ver gezocht om zo je camber te stellen


Met een verstelbaar toplager, kun je ook iets meer ruimte creeeren voor een breder wiel. De schokbreker staat immers meer naar binnen. Met je fusse bouten kun je het wiel dan weer "recht" zetten of nog meer camber geven.
Mits de boel goed uitgelijnd wordt hoeft dit niet meer bandenslijtage te geven.
Je wegligging en stuurgedrag zal veranderen, maar dit hoeft niet negatief ervaren te worden. In de racerij wordt het ook toegepast, juist voor beter stuur en weg gedrag.

Zorg wel altijd dat je goede materialen gebruikt en dat het veilig is voor op de weg.
Reply With Quote
  #10  
Old 02-07-2012, 17:33
jo_vr6 jo_vr6 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 431
Default

Zorg wel altijd dat je goede materialen gebruikt en dat het veilig is voor op de weg.[/QUOTE]


Inderdaad! Goed! En anders niet! En niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten!
Reply With Quote
  #11  
Old 02-07-2012, 18:24
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

Als het dan toch geld mag kosten: http://www.intraxracing.nl/
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote
  #12  
Old 03-07-2012, 03:10
BIEZELWERKS's Avatar
BIEZELWERKS BIEZELWERKS is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 750
Default

Heb je de auto alleen voor op het circuit dan..?

Want wat in de racerij toegepast wordt,is natuurlijk wel een
heel ander verhaal. Wegligging en stuurgedrag zal zeker veranderen.
Maar de snelheden liggen dan ook vele malen hoger in de racerij, dan bij normaal gebruik.

Plaats eens foto's van de auto en de wielen, best wel benieuwd..
__________________
VW Vento 2.0 GTI 8v HighLine.'96

Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..!
Reply With Quote
  #13  
Old 03-07-2012, 16:55
jo_vr6 jo_vr6 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 431
Default

Quote:
Originally Posted by BIEZELWERKS
Heb je de auto alleen voor op het circuit dan..?

Want wat in de racerij toegepast wordt,is natuurlijk wel een
heel ander verhaal. Wegligging en stuurgedrag zal zeker veranderen.
Maar de snelheden liggen dan ook vele malen hoger in de racerij, dan bij normaal gebruik.

Plaats eens foto's van de auto en de wielen, best wel benieuwd..



Haha nee hoor is gewoon een straat wagen hoor!!

Het is gewoon een golf 3. Meer "nog" niet hoor!

Hij is nog in de opbouw fase!

Maar goed. mijn plannen zijn serieus zeg maar! Ik zal binnenkort wel even wat foto's posten!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum