#1
|
|||
|
|||
verstelbare toplagers.... golf 3???
Hee hallo!!
Ik ben opzoek naar verstelbare toplagers voor mijn golf 3. Zodat ik mijn schroefpoten al camber kan geven! Zo kom ik ook wat beter weg met mijn velgen namelijk! Ik hoop dat iemand wat weet ??? Gr joey. |
#2
|
|||
|
|||
|
#3
|
|||
|
|||
Oke!! Bedankt! Maar kk kom er zo gauw niet helemaal uit maar zijn deze compleet zo klaar voor montage??
Mijn duits is niet zo heel denderend!! Hahah |
#4
|
|||
|
|||
Anders kom je zeker op universelen toplagers uit? En dan moet je ook veerschotels veranderen toch?
Nou maakt dat niet uit want ik moet ze zo ver mogenlijk naar binnen kunnen zetten! Ik had laats ook die toplagers gezien die die je er los op moet schroeven! Dus de veerschotel vlak maken. en dan kwam die daar plat op zeg maar en dan kon je daar je veerpoot mee naar binnen stellen! Ik heb ze het laatst gezien op een engelse wagen! Maar goed dat zullen universelen zijn denk ik? |
#5
|
||||
|
||||
Misschien even off topic, maar heb je er ook al bij stil gestaan dat je hiermee heel je wegligging om zeep kan helpen en erg vaak nieuwe banden kan leggen
On topic; deze bedoel jij: http://www.keansuspensions.be/others/
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 02-07-2012 at 10:00. |
#6
|
|||
|
|||
Kom je met de fusee bouten niet ver genoeg dan?
Lijkt me ver gezocht om zo je camber te stellen
__________________
Jetta mk2 |
#7
|
||||
|
||||
Zoiets
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#8
|
|||
|
|||
Alles voor de juiste "stance" he!! Haha die laatste is iets te overdreven...... ietsje maar hoor!! Hahaha
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Met een verstelbaar toplager, kun je ook iets meer ruimte creeeren voor een breder wiel. De schokbreker staat immers meer naar binnen. Met je fusse bouten kun je het wiel dan weer "recht" zetten of nog meer camber geven. Mits de boel goed uitgelijnd wordt hoeft dit niet meer bandenslijtage te geven. Je wegligging en stuurgedrag zal veranderen, maar dit hoeft niet negatief ervaren te worden. In de racerij wordt het ook toegepast, juist voor beter stuur en weg gedrag. Zorg wel altijd dat je goede materialen gebruikt en dat het veilig is voor op de weg.
__________________
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 |
#10
|
|||
|
|||
Zorg wel altijd dat je goede materialen gebruikt en dat het veilig is voor op de weg.[/QUOTE]
Inderdaad! Goed! En anders niet! En niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten! |
#11
|
||||
|
||||
Als het dan toch geld mag kosten: http://www.intraxracing.nl/
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#12
|
||||
|
||||
Heb je de auto alleen voor op het circuit dan..?
Want wat in de racerij toegepast wordt,is natuurlijk wel een heel ander verhaal. Wegligging en stuurgedrag zal zeker veranderen. Maar de snelheden liggen dan ook vele malen hoger in de racerij, dan bij normaal gebruik. Plaats eens foto's van de auto en de wielen, best wel benieuwd..
__________________
VW Vento 2.0 GTI 8v HighLine.'96 Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..! |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Haha nee hoor is gewoon een straat wagen hoor!! Het is gewoon een golf 3. Meer "nog" niet hoor! Hij is nog in de opbouw fase! Maar goed. mijn plannen zijn serieus zeg maar! Ik zal binnenkort wel even wat foto's posten! |